خانهاخبار
CES 2019: پاناسونیک سینمایی‌ترین تلویزیون دنیا را با بلندگوهای داخلی دالبی اتموس معرفی کرد

CES 2019: پاناسونیک سینمایی‌ترین تلویزیون دنیا را با بلندگوهای داخلی دالبی اتموس معرفی کرد

شرکت پاناسونیک مثل سال‌های گذشته حضور درخشانی در CES داشت، و به گفته خود آن‌ها امسال سینمایی‌ترین تلویزیون دنیا را معرفی کردند، تلویزیونی که از بلندگوهای داخلی دالبی اتموس استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

هرچند پاناسونیک دیگر آن قدرها یک برند تلویزیون آمریکایی به حساب نمی‌آید، ولی آن‌ها هنوز هم سالیانه تلویزیون‌های جدید خود را در سطح بین‌المللی عرضه می‌کنند. این شرکت امسال در CES 2019 از جدیدترین پرچمدار خود یعنی GZ2000 4K OLED پرده برداشت. پاناسونیک می‌گوید این تلویزیون پنل ویژه‌ای دارد که بهینه‌سازی رنگی آن در هالیوود و توسط استفان سوننفِلد انجام شده است.

شرکت پاناسونیک با GZ2000 برای اولین بار به دستاوردهای بزرگی رسیده است. این تلویزیون همزمان از فناوری دالبی ویژن و +HDR10 سامسونگ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه برای نمایش طیف‌های رنگی HDR در تصاویر ثابت از روش HLG Photo استفاده می‌کند که قبلا آن را در دوربین‌های فاقد آینه این شرکت دیده بودیم. GZ2000 مجهز به بلندگوهای دالبی اتموس (Dolby Atmos) است که در درون این دستگاه تعبیه شده و در میان تلویزیون‌های موجود در بازار نظیر ندارد. صدای خروجی این محصول توسط دپارتمان تکنیک‌های این شرکت بهینه‌سازی شده است.

قابلیت دیگری که به این دستگاه اضافه شده پشتیبانی از الکسا و گوگل اسیستنت است. این تلویزیون از نرم‌افزار My Home Screen 4.0 استفاده می‌کند که به گفته پاناسونیک کاربر به راحتی می‌تواند آن را مطابق با نیازهای خود شخصی‌سازی کند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ عرضه GZ2000 اعلام نشده، اما با توجه به طراحی ویژه و پنل OLED نباید انتظار قیمتی در حد تلویزیون‌های اقتصادی را داشته باشیم. 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)