خانهاخبار
CES 2019: کیبورد منعطف، بلندگوی هوشمند و مونوپاد لمسی Royole معرفی شد

CES 2019: کیبورد منعطف، بلندگوی هوشمند و مونوپاد لمسی Royole معرفی شد

شرکت Royole که موفق شده بود با تولید اولین موبایل تاشوی دنیا از سامسونگ و سایر شرکت‌های بزرگ جلو بزند، حالا کیبورد منعطف، بلندگوی هوشمند و مونوپاد مجهز به صفحه لمسی خود را معرفی کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

همان طور که به اطلاع شما رساندیم، استارت‌آپ Royole موفق شد اولین تلفن هوشمند منعطف دنیا را روانه بازار کند. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد شرکتی به این بی‌نام و نشانی بتواند روی دست سامسونگ و سایر غول‌های بزرگ بازار مثل ال جی و هوآوی بزند و این محصول به تولید برساند.

حالا این شرکت به در کنار موبایل تاشوی خود به معرفی چند دستگاه منعطف و ظریف دیگر مثل بلندگوی هوشمند، کیبورد منعطف و مونوپاد مجهز به صفحه لمسی مشغول است.

بلندگوی هوشمند Royole یک نمایشگر ۷.۸ اینچی AMOLED دارد که ۱۰۰ درجه خمیده است. با کمک این نمایشگر می‌توانید موسیقی، فیلم یا هر محتوای دیگری که خواستید پخش کنید.

در بالای این بلندگو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار داده شده که از این استوانه خارج می‌شود و می‌توانید با زاویه چرخش ۱۸۰ درجه‌ای از آن برای تهیه فیلم و عکس استفاده کنید. این بلندگو از الکسا و گوگل پشتیبانی می‌کند، بنابراین به راحتی می‌توانید برای کارهای مختلف از آن کمک بگیرید و حتی خانه‌های هوشمند را کنترل نمایید. این محصول هنوز به بازار نیامده و در حال حاضر Royole مشغول انجام رایزنی‌های لازم برای عرضه عمومی آن است.

image

علاوه بر این، Royole از کیبورد QWERTY منعطف خود هم رونمایی کرد که می‌توانید آن را روی سطوح صاف قرار داده و از طریق بلوتوث به موبایل خود وصل کنید. این کیبورد به صورت بیسیم کار می‌کند و وقتی کارتان با آن تمام شد، کافی است دکمه‌اش را دو بار فشار دهید تا کیبورد لوله شده و بتوانید به راحتی آن را در کیف یا جیبتان بگذارید. مسئولان این شرکت می‌گویند باتری این دستگاه ماه‌ها دوام می‌آورد. اگرچه در ابتدا تایپ کردن با این کیبورد شاید سخت به نظر برسد، اما استفاده از آن واقعا جذاب است. قیمت این کیبورد هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما Royole قصد دارد فروش آن را از سه‌ماهه دوم ۲۰۱۹ از طریق سایت این شرکت و خرده‌فروشی‌های آمازون شروع کند.

image

شرکت Royole در انتها مونوپادی ساخته که یک صفحه لمسی کوچک روی دسته آن قرار دارد. با کمک این صفحه می‌توانید بین حالت‌های مختلف تصویربرداری که در اپلیکیشن مخصوص این مونوپاد تعبیه شده جابجا شوید. این دستگاه در حال حاضر در فروشگاه‌های چین به فروش می‌رسد و به زودی در آمریکا عرضه می‌شود.

مضاف بر این‌ها، دو محصول دیگر هم توسط این شرکت به بازار آمده که در سایت رسمی Royole و آمازون برای خرید موجود است: پد دیجیتال‌نویسی RoWrite و هدست Moon برای تماشای فیلم‌های سه بعدی. این دو دستگاه به ترتیب با قیمت ۱۳۰ و ۶۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)