خانهاخبار
از بهترین مقاصد گردشگری دنیا که در نزدیکی ایران قرار گرفته اند

از بهترین مقاصد گردشگری دنیا که در نزدیکی ایران قرار گرفته اند

در سرتاسر دنیا مقاصد گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که تعداد زیادی از آنها به ثبت رسیده اند و سالانه تعداد بی شماری توریست و گردشگر را به خود جذب می کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

در سرتاسر دنیا مقاصد گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که تعداد زیادی از آنها به ثبت رسیده اند و سالانه تعداد بی شماری توریست و گردشگر را به خود جذب می کنند. تعدادی از این مکان ها در نزدیکی ایران قرار گرفته اند و ایرانیان به راحتی و در زمان کمی می توانند از آنها بازدید کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از شهرها و کشورهای مهم گردشگری که در نزدیکی کشور عزیزمان ایران قرار گرفته اند را آشنا نماییم.

کشوری در سواحل غربی دریای خزر و هم مرز با ایران، آذربایجان

این همسایه شمال غربی ما به لحاظ فرهنگی نزدیکی زیادی با ما دارد و از این جهت دیدار از این کشور می تواند جذابیت های زیادی برای ما داشته باشد. بزرگترین شهر آن باکو است و از میان جمعیت حدود 10 میلیون نفری آذربایجان حدود دو میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی میکنند.

اگر باکو آذربایجان را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند ماه 97 و یا عید نوروز  1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور باکو آذربایجان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

با خرید یا رزرو تور باکو آذربایجان، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهر باکو آذربایجان برطرف خواهد شد زیرا آژانس الفبای سفر با ارائه آفر ویژه تور باکو آذربایجان میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهر باکو آذربایجان)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه باکو آذربایجان تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور باکو آذربایجان)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهر باکو آذربایجان) و معرفی مراکز خرید باکو آذربایجان با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان (شهر باکو آذربایجان) لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به باکو آذربایجان بازخواهید گشت.

دیگر نگران قیمت تور باکو آذربایجان نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری باکو آذربایجان و تور ارزان قیمت باکو آذربایجان در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور باکو آذربایجان زمستان 97 و بهار 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور باکو آذربایجان لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد باکو آذربایجان) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور باکو آذربایجان است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان باکو آذربایجان به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

همانطور که میدانید قیمت تور باکو آذربایجان براساس قیمت بلیط هواپیمای پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان و ...)  به مقصد باکو آذربایجان و قیمت هتل رزرو شده در باکو آذربایجان متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور کریسمس 2019 باکو آذربایجان دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به باکو آذربایجان سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور آذربایجان نوروز 98 را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور سال نو نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران میشوند.

حتما" شما هم بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری باکو آذربایجان در تعطیلات عید نوروز چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.

اگر بخواهیم در مورد آب و هوای باکو بگوییم حتما باید از زمستان های سرد و پربارش آن حرف بزنیم و البته نباید تابستان های نسبتا گرم آن را هم فراموش کنیم. بنابراین به نظر می رسد بهترین زمان سفر به باکو آذربایجان در ابتدای بهار و پاییز باشد، به هرحال یادتان باشد که پیش از سفر آب و هوای آذربایجان را در زمان سفرتان کنترل نمایید و سپس اقدام به رزرو تور آذربایجان نمایید.

از هتل های خوب آذربایجان می توان به هتل قفقاز باکو اسپورت، هتل ای تی اف کی باکو و هتل قفقاز باکو سیتی اشاره کرد. این هتل ها و دیگر هتل های شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

در تور باکو آذربایجان پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید هتل مناسب در باکو آذربایجان را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور باکو آذربایجان در تعطیلات نوروز و سال نو میلادی ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

البته آذربایجان تور ارزان درکریسمس 2019 هم دارد و اگر بهترین زمان سفر به آذربایجان را انتخاب کنید، می توانید از آفرهای ویژه آذربایجان ما بهره مند شوید. ارزانترین زمان سفر به آذربایجان وقتی است که سایر مسافرین کمتر درخواست سفر به این کشور را دارند و شما در این مدت می توانید از ارزانترین تور آذربایجان استفاده کنید.

با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور آذربایجان در سال نو است ما مطمئنیم که آفر تور آذربایجان ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

image

کشور باستانی و بسیار زیبا و هم مرز شمال ایران، ارمنستان

ارمنستان کشوری کوچک در همسایگی شمال غربی ایران است.شهر ایروان، پایتخت این کشور محسوب می شود. از میان جمعیت حدود سه میلیون نفری ارمنستان حدود یک میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی می کنند. قدمت این کشور به بیش از دو هزار سال پیش برمیگردد و از این بابت در کنار جاذبه های طبیعی آن، مکان های تاریخی جذابی هم دارد و این کشور هر ساله پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است.اگر ایروان ارمنستان را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند 97 و یا عید نوروز  1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور ایروان ارمنستان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

با خرید یا رزرو تور ایروان ارمنستان، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهر ایروان ارمنستان برطرف خواهد شد زیرا آژانس الفبای سفر با ارائه آفر ویژه تور ایروان ارمنستان میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهر ایروان ارمنستان)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه ایروان ارمنستان تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور ایروان ارمنستان)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهر ایروان ارمنستان) و معرفی مراکز خرید ایروان ارمنستان با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان (شهر ایروان ارمنستان) لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به ایروان ارمنستان بازخواهید گشت.

دیگر نگران قیمت تور ایروان ارمنستان نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری ایروان ارمنستان و تور ارزان قیمت ایروان ارمنستان در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور ارمنستان نوروز 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور ایروان ارمنستان لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد ایروان ارمنستان) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور ایروان ارمنستان است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان ایروان ارمنستان به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

همانطور که میدانید قیمت تور ایروان ارمنستان براساس قیمت بلیط هواپیمای پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان و ...)  به مقصد ایروان ارمنستان و قیمت هتل رزرو شده در ایروان ارمنستان متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور کریسمس 2019 ایروان ارمنستان دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به ایروان ارمنستان سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور ایروان ارمنستان ژانویه 2019 را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور سال نو نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران میشوند.

حتما" شما هم بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری ایروان ارمنستان در تعطیلات عید چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.

در ارمنستان بارندگی چندان زیاد نیست و اکثرا آب و هوای معتدلی هم بر این کشور حاکم است. بدین جهت نیاز نیست تمهیدات ویژه ای درنظر داشته باشید، فقط یادتان باشد که پیش از سفر آب و هوای ارمنستان را در زمان سفرتان کنترل نمایید و سپس اقدام به رزرو تور در عید نوروز 1398 ارمنستان نمایید.

از هتل های خوب ارمنستان میتوان به هتل نورک رزیدنس ایروان، هتل هرازدان ایروان و هتل ایمپریال پالاس ایروان اشاره کرد. این هتل ها و دیگر هتل های شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

در تور ایروان ارمنستان پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید هتل مناسب در ایروان ارمنستان را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور ایروان ارمنستان در تعطیلات نوروز و سال نو میلادی ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

البته ارمنستان تور ارزان هم دارد و اگر بهترین زمان سفر به ارمنستان را انتخاب کنید، می توانید از آفرهای ویژه ارمنستان ما بهره مند شوید. ارزانترین زمان سفر به ارمنستان وقتی است که سایر مسافرین کمتر درخواست سفر به این کشور زیبا را دارند و شما در این مدت می توانید از ارزانترین تور ارمنستان استفاده کنید. با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور ارمنستان است ما مطمئنیم که آفرهای تور تعطیلات سال نو ارمنستان ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

image

کشوری که از نظر فرهنگی همانند ایران است و در شمال ایران قرار دارد، گرجستان

قبل از رزرو تور گرجستان (تفلیس و باتومی) بهتر است بدانیم گرجستان کشوری در شرق اروپا و مملو از جاذبه های گردشگری و دیدنی هایی است که تبدیل به یک تور گردشگری پر مخاطب برای ایرانیان شده است. در سال های اخیر این کشور بر روی زیرساخت های تفریحی، گردشگری و توریسم به خوبی کار کرده و از این جهت شرایط برای گردشگران و توریست هایی که قصد سفر به این کشور را دارند بسیار بهتر شده است.

از نظر جاذبه های طبیعی، گردشگری و تفریحی میتوان گفت گرجستان بسیار غنی است، علاوه بر کوهستان ها و مناطق سرسبز در مناطق میانی گرجستان و قرارگیری آن در کنار ساحل دریای سیاه هم زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. اگر شهرهای تفلیس و باتومی گرجستان را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند ماه 97 و یا عید نوروز  1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور گرجستان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

با خرید یا رزرو تور گرجستان، شما بخش زیادی از دغدغه هایتان را حذف خواهید کرد. ارائه دهنده تور گرجستان به مقصد تفلیس و باتومی می تواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهر تفلیس یا باتومی)، ترانسفر فرودگاهی (حمل و نقل از یا به فرودگاه گرجستان)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر به گرجستان در تمام مدت تور)، راهنمای فارسی زبان (آشنا به دیدنیهای گرجستان و قوانین) و معرفی بهترین مراکز خرید در گرجستان با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه­ های دیدنی گرجستان و مخصوصا" تفلیس و باتومی لذت خواهید برد و با خاطره­ ای خوب از سفر با تور گرجستان بازخواهید گشت.

دیگر نگران قیمت تور گرجستان نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان قیمت گرجستان در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور گرجستان نوروز 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور گرجستان لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد گرجستان) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور گرجستان است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان گرجستان به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

همانطور که میدانید قیمت تور گرجستان براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (جورجین ایر ویز و مای وی ایرلاینز) به مقصد گرجستان و قیمت هتل رزرو شده در گرجستان متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور کریسمس 2019 گرجستان دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به گرجستان سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور گرجستان ژانویه 2019 را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور سال نو میلادی نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران میشوند.

حتما" شما هم بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری گرجستان در تعطیلات سال نو چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.

تابستان ها در گرجستان هوا چندان گرم نمی شود و اکثرا آب و هوای معتدلی بر این کشور حاکم است. برای سفر با تور ترکیبی تفلیس و باتومی نیاز نیست تمهیدات ویژه ای درنظر داشته باشید، فقط یادتان باشد که پیش از سفر آب و هوای گرجستان را در زمان سفرتان کنترل نمایید و سپس اقدام به رزرو تور گرجستان نمایید.

از هتل های خوب گرجستان می توان به هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس، هتل گلدن پالاس تفلیس و هتل ایرمنی، هتل کروز و هتل جی ان جی تفلیس اشاره کرد. این هتل ها و دیگر هتل های شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند و قیمت تور تعطیلات ژانویه و کریسمس 2019 تفلیس باتومی تابع قیمت هتل هاست.

در تور گرجستان پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید هتل مناسب در گرجستان را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور گرجستان در تعطیلات نوروز و سال نو میلادی ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

البته گرجستان تور ارزان برای تعطیلات سال نو هم دارد و اگر بهترین زمان سفر به گرجستان را انتخاب کنید، می توانید از آفرهای ویژه ژانویه 2019 و آفر ویژه تور گرجستان در تعطیلات عید نوروز 98 ما بهره مند شوید. ارزانترین زمان سفر به گرجستان وقتی است که سایر مسافرین کمتر درخواست سفر به این شهر زیبا را دارند و شما در این مدت می توانید از ارزانترین تور گرجستان استفاده کنید.

با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور گرجستان است ما مطمئنیم که آفر تور گرجستان آژانس الفبای سفر رضایت شما را جلب خواهد کرد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)