خانهاخبار
CES 2019: رینگ ورزشی Motiv به محصول امنیتی بایومتریک تبدیل می‌شود

CES 2019: رینگ ورزشی Motiv به محصول امنیتی بایومتریک تبدیل می‌شود

شرکت Motiv با اضافه کردن قابلیت حسگر ضربان قلب و سیستم امنیتی به رینگ هوشمند خود، یک محصول هیجان‌انگیز را تولید و به CES 2019 آورده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

رینگ ورزشی Motiv با اضافه شدن حسگر ضربان قلب و افزایش امنیت، یک دستیار هوشمند و تمام و عیار برای شما به حساب می‌آید. این رینگ به صورت مداوم ضربان قلب شما را کنترل کرده و از این طریق نیز می‌تواند صاحب خود را شناسایی و مانند سنسور انگشت در گوشی‌ها، هویت وی را تأیید نماید. به محض شناسایی، رینگ Motiv می‌تواند با سروهای مختلف ارتباط برقرار کرده و عملیات پرداخت را به نحو احسن انجام دهد. این قابلیت تحت عنوان یک بروزرسانی جدید در نیمه دوم سال 2019 برای دارندگان عرضه می‌شود.

ساز و کار این روش بر اساس ضربان قلب است، چرا که شدت ضربان قلب هر فرد، از سیگنال خاصی برخوردار بوده و می‌تواند یک گزینه مناسب برای شناسایی به حساب آید. رینگ Motiv از الکتروکاردیوگرافی برای سنجش ضربان قلب و تأیید هویت فرد استفاده می‌کند.

image

دسترسی‌های امنیتی این گجت به تأیید موسسه FIDO رسیده و این بدان معناست که در صورت تأیید هویت، می‌توانید عملیات مالی خود را به آسان‌ترین شکل ممکن انجام دهید. شخص کاربر می‌تواند به وسیله شناساندن جسچرهای خاص به این رینگ، در موعد مقرر و زمانی که نیاز به تأیید هویت بود، آن را اجرا کرده و پرداخت‌های خود را به آسانی انجام دهد.

اما سوالی که مطرح می‌شود، این است که آیا در هنگام بروز مشکلات قلبی، روش دیگری برای تأیید هویت وجود دارد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)