خانهاخبار
CES 2019: خط تولید جدید Live از JBL برای هر سلیقه‌ای یک هدفون دارد

CES 2019: خط تولید جدید Live از JBL برای هر سلیقه‌ای یک هدفون دارد

شرکت JBL در خبری اعلام کرد خط تولید جدید محصولات Live را راه‌اندازی کرده تا برای هر سلیقه‌ای هدفون‌های جدید تولید کند. این محصولات تا بهار 2019 به بازار عرضه می‌شوند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

شرکت JBL امسال در مراسم CES 2019 علاوه بر چهار هدفون جدید بیسیم، از خط تولید جدیدی به نام Live رونمایی کرد. این هدفون‌ها شامل مدل‌های تو-گوشی، رو-گوشی و دور-گوشی هستند که در هر دو مدل باسیم و بیسیم عرضه می‌شوند. رده بالاترین هدفون این خط تولید Live 650BTNC است. این مدل از نوع بیسیم، با قابلیت حذف نویز و به صورت دور-گوشی است و قیمت آن ۱۹۹.۹۵ دلار است. JBL می‌گوید باتری این دستگاه می‌تواند تا ۲۰ ساعت با قابلیت حذف نویز کار کند. این رقم بدون قابلیت حذف نویز به ۳۰ ساعت می‌رسد اما در کمتر دو ساعت می‌توانید این هدفون را با کمک تکنولوژی شارژ سریع به طور کامل شارژ کنید. علاوه بر این، Live 650BTNC از کنترل‌های لمسی استفاده می‌کند.

اگر طرفدار قابلیت حذف نویز نیستید، Live 400BT و Live 500BT گزینه‌های رو-گوشی و دور-گوشیِ بیسیمی هستند که می‌توانند به درد شما بخورند. مدل 400BT می‌تواند تا ۲۴ ساعت و مدل 500BT تا ۳۰ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. کنترل‌های لمسی و دو قابلیت Ambient Aware و TalkThru که آن را در هدفون‌های بیسیم این شرکت دیده بودیم، از جمله دیگر ویژگی‌های این دو مدل است. از لحاظ قیمت هم Live 400BT و Live 500BT به ترتیب ۹۹.۹۵ و ۱۴۹.۹۵ دلار قیمت دارند.

هر سه هدفون بالا از قابلیت دسترسی آسان به الکسا و گوگل اسیستنت برخوردارند.

هدفون Live 200BT مدل دیگر این خط تولید است که پشت گردن قرار می‌گیرد و با قیمت ۶۹.۹۵ دلار ۱۰ ساعت عمر باتری دارد و از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد. علاوه بر این، Live 100 با قیمت ۳۹.۹۵ دلار هم وجود دارد که هدفونی باسیم است. JBL می‌گوید عرضه عمومی این خط تولید از بهار امسال شروع خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)