خانهاخبار
CES 2019: شرکت TCL مجددا دست به تولید ساندبار می‌زند!

CES 2019: شرکت TCL مجددا دست به تولید ساندبار می‌زند!

شرکت TCL در جریان رویداد جهانی CES 2019 دو ساندبار جدید را به دنیای تکنولوژی معرفی نمود که در صورت نیاز، به همراه Subwoofer بی سیم در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

کمپانی TCL سال گذشته اقدام به معرفی ساندبار کرد، اما متأسفانه با شکست مواجه شد. امسال در خلال CES 2019 آنها قصد دارند تا شانس خود را مجددا امتحان کرده و دو ساندبار جدید را به بازدیدکنندگان معرفی کردند. مدل Alto 5 برای تلویزیون های کوچکتر از 55 اینچ و مدل Alto 7 برای گزینه‌های بزرگتر طراحی شده است.

ساندبارهای اشاره شده به حالت‌های صدایی مخصوص به خریداران ارائه می‌شود که می‌توانند متناسب با دستگاه (تلویزیون، تلفن هوشمند، تبلت یا لپتاپ)، آنها را تنظیم کنند. هر یک از مدل‌ها نیز دارای یک حالت پلاس بوده ک در صورت تمایل خریدار و انتخا آنها، یک Subwoofer وایرلس به آنها تقدیم می‌شود.

  • تی سی ال آلتو 5: بلوتوث
  • تی سی ال آلتو 5 پلاس: بلوتوث + ساب بی سیم
  • تی سی ال آلتو 7: بلوتوث + HDMI
  • تی سی ال آلتو 7 پلاس: بلوتوث + HDMI +‌ ساب بی سیم
image

شرکت TCL هم اکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده تلویزیون در کشور آمریکا به حساب می‌آید، اما دسترسی به این مقام و منزلت سال‌ها (از 2013 تا کنون) به طول انجامیده است. به نظر شما آیا آنها می‌توانند این موفقیت را به سیستم‌های صوتی نیز انتقال دهند؟

Alto 5 و Alto 7 فصل بهار امسال (2019) با قیمتی که در آینده اعلام می‌شود، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)