خانهاخبار
CES 2019: انویدیا برند G-SYNC HDR را به G-SYNC Ultimate تغییر می‌دهد

CES 2019: انویدیا برند G-SYNC HDR را به G-SYNC Ultimate تغییر می‌دهد

انویدیا در پنل خود در همایش CES اعلام کرد که آن‌ها امسال برند صفحات نمایش G-SYNC HDR را به G-SYNC Ultimate تغییر می‌دهند. در ماه‌های پیش رو قرار است نمایشگرهای بیشتری با این استاندارد به بازار بیاید.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

شرکت انویدیا در نطق اصلی خود در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که این شرکت قصد دارد برند نمایشگرهای G-SYNC HDR را به G-SYNC Ultimate تغییر دهد. این شرکت برند مذکور را در CES سال گذشته معرفی و از استانداردهای سطح بالایی مثل نرخ رفرش فریم ۱۴۴ هرتز و بالاتر، ۱۰۰۰ نیت روشنایی و پوشش ۹۵ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 رونمایی کرد. اما در طول این یک سال فقط چند مانیتور مثل ASUS ROG Swift PG27UQ و Acer Predator X27 با این استاندارد به بازار آمدند.

حالا این شرکت اعلام کرده که برند G-SYNC به سه طبقه تقسیم شده: G-SYNC Ultimate ،G-SYNC و G-SYNC Compatible که استانداردی برای ارزیابی سازگاری مانیتورهای AMD FreeSync با معیارهای این شرکت است.. برای مثال، نمایشگرهای گیمینگ فرمت بزرگ (BFGDs) انویدیا با استاندارد G-SYNC Ultimate سازگار هستند. شرکت HP هم اخیرا نمایشگری ۶۵ اینچی به قیمت ۵ هزار دلار به نام Omen X 65 Emperium معرفی کرده بود که قرار است به زودی به بازار بیاید. انویدیا می‌گوید مدل‌های بعدی نیز در طول ماه فوریه روانه بازار می‌شود.

image

با افزایش شمار مانیتورهای عادی و HDR سازگار با G-SYNC، و مدل‌هایی که با استاندارد G-SYNC compatible مطابق‌اند، حالا مثل روز روشن است که انویدیا سعی دارد کنترل بیشتری بر بازار صفحات نمایش داشته باشد. بدین ترتیب این شرکت می‌تواند جای پای خود را در بازار مستحکم‌تر کند تا کاربران به جای پردازنده‌های گرافیکی AMD به سراغ مدل‌های جدید GeForce RTX این شرکت بروند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)