خانهاخبار
CES 2019: هدفون گیمینگ HyperX از قابلیت ردیابی حرکات سر استفاده می‌کند

CES 2019: هدفون گیمینگ HyperX از قابلیت ردیابی حرکات سر استفاده می‌کند

شرکت HyperX در طی نمایشگاه CES 2019 دو هدفون جدید به نام Cloud Orbit و Cloud Orbit S معرفی کرده که دومی از تکنولوژی ردیابی حرکات سر استفاده می‌کند. قیمت این دو هدفون نسبتا مقرون‌به‌صرفه است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

شرکت HyperX امروز در CES 2019 از دو هدفون گیمینگ Cloud Orbit و Cloud Orbit S رونمایی کرد. این دو دستگاه بر اساس هدفون Mobius از شرکت Audeze طراحی شده ولی تفاوت‌های کوچکی نسبت به آن دارد. هدفون‌های Cloud Orbit با قیمت ارزان‌تر، طراحی سبک‌تر، صدای گرم‌تر و میکروفن بهبودیافته به یکی از بهترین گزینه‌های بازار بدل شده است.

HyperX در طراحی و تولید مدل‌های جدید Cloud Orbit با Audeze همکاری داشته و به این ترتیب توانسته از همان صفحه مغناطیسی ۱۰۰ میلی متری هدفون Mobius استفاده کند، اما این شرکت برخلاف Audeze به جای بلوتوث همان اتصال سیمی را حفظ کرده است. در نتیجه، قیمت هدفون  Cloud Orbit پایین مانده و ۲۹۹.۹۹ دلار است، در حالی که قیمت Cloud Orbit S – با تکنولوژی ردیابی حرکات سر که آن را از Mobius به ارث برده – از ۳۲۹.۹۹ دلار شروع می‌شود. با این حال، قیمت این دو هدفون نسبت به Mobius با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار خیلی کمتر است.

HyperX می‌گوید هدفون‌های Cloud Orbit پنج پروفایل صوتی از پیش تنظیم‌شده خواهند داشت، و برخلاف حالت طبیعی صدا در Mobius، صدای این هدفون‌ها هیجان‌انگیزتر و دارای باس بیشتری است. خبرنگار The Verge می‌گوید از تجربه گرمای صدا در این هدفون راضی بوده و با توجه به محیط شلوغ نمایشگاه CES، ایزوله‌سازی صدا در این دستگاه عملکرد بسیار خوبی داشته است.

میکروفون Cloud Orbit نسبت به میکروفون Mobius پاپ فیلتر دارد. بدنه میکروفون انعطاف‌پذیر است، اما خبرنگار The Verge می‌گوید نتوانسته آن از به اندازه کافی از صورتش دور کند، بنابراین بهتر است هنگامی که به میکروفون نیاز ندارید آن را از بدنه هدفون جدا کنید. علاوه بر این‌ها، در جعبه Cloud Orbit سه نوع کابل مختلف وجود دارد: USB-A ،USB-C و کانکتور ۳.۵ میلی متری. بدین ترتیب با هر دستگاهی می‌توانید از این هدفون استفاده کنید. باتری این هدفون نیز ۱۰ ساعت دوام دارد و برای پردازش سیگنال‌های دیجیتال در ارتباطات آنالوگ استفاده می‌شود.

با توجه به این که تفاوت قیمت این دو مدل فقط ۳۰ دلار است، و Cloud Orbit S از تکنولوژی ردیابی حرکات سر پشتیبانی می‌کند، به نظر می‌رسد که این هدفون گزینه مناسب‌تری برای خرید باشد. تکنولوژی Waves Nx که کارایی خود را در هدفون Mobius ثابت کرده بود، به خوبی می‌تواند یک فضای صوتی ۳۶۰ درجه‌ای پیرامون کاربر ایجاد کند و خود را با حرکات سر او وفق دهد.

عرضه Cloud Orbit و Cloud Orbit S تا چند ماه آینده آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)