خانهاخبار
CES 2019: لپتاپ جدید ZenBook S13 با کم‌ترین حاشیه نمایشگر توسط ایسوس معرفی شد

CES 2019: لپتاپ جدید ZenBook S13 با کم‌ترین حاشیه نمایشگر توسط ایسوس معرفی شد

لپتاپ جدید ZenBook S13 دارای کم‌ترین حاشیه نمایشگر میان تمام لپتاپ‌های موجود در بازار است که نرخ نسبت نمایشگر-به-بدنه آن 97 درصد اعلام شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

ایسوس در CES 2019 از لپتاپ (ZenBook S13 (UX392 با نمایشگر ۱۳.۹ اینچی FHD بدون حاشیه NanoEdge رونمایی کرد. به گفته ایسوس، ZenBook S13 کم‌حاشیه‌ترین لپتاپ دنیاست که نرخ تناسب صفحه-به-بدنه آن ۹۷ درصد است. این لپتاپ از گرافیک NVIDIA GeForce MX150، نسل هشتم پردازنده چهار هسته‌ای اینتل، یک ترابایت حافظه PCIe x4 SSD، و یک باتری ۵۰ وات ساعت استفاده می‌کند که می‌تواند تا ۱۵ ساعت انرژی این دستگاه را تامین نماید.

ZenBook S13 در یک طرف بدنه دو پورت استاندارد USB 3.1 Gen 2 Type-A، و در طرف دیگر دو پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C دارد. علاوه بر این جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه کارت MicroSD هم در این دستگاه قرار داده شده است.

ویژگی‌های اصلی (ZenBook S13 (UX392 عبارت‌اند از:

  • نمایشگری با حاشیه ۲.۵ میلی متری که در قسمت بالایی یک وبکم HD و بریدگی اضافه‌تری در آن تعبیه شده تا راحت‌تر بشود در لپتاپ را باز کرد. این روش نسبت به فرورفتگی بدنه جلویی دستگاه خیلی بهتر است و کاربر آسان‌تر می‌تواند آن را پیدا کند.
  • ZenBook S13 ظریف‌ترین لپتاپ جهان است که چنین گرافیک قدرتمندی دارد.
  • برای اطمینان از این که فضایی هدر نرود، بدنه فلزی دستگاه با فرزکاری CNC از آلومینیوم ساخته شده تا قسمت‌های مختلف بدنه مثل کناره‌های کیبورد کمترین فضای اضافه را داشته باشد. ماشین‌کاری اجازه داده دیواره‌ها نازک بماند در حالی که مواد کافی در اختیار باشد تا استحکام بدنه حفظ و در قسمت‌هایی که به فضای بیشتری نیاز بوده ضخامت دستگاه زیاد شود.
  • این لپتاپ دارای استاندارد نظامی MIL-STD 810G است که مقاومت دستگاه در شرایط و موقعیت‌های سخت مثل ارتفاعات بالا، و رطوبت و دمای زیاد را نشان می‌دهد.
  • ZenBook S13 با رنگ کاملا جدید و طیف‌دار آبی اتوپیایی به بازار می‌آید. طیف نقره‌ای رنگ این طراحی جلوه بیشتری دارد، در حالی که رنگ‌های طیف‌های کم‌رنگ‌تر طراحی زیبایی به در این لپتاپ بخشیده است. به‌علاوه، این آبی اتوپیایی تمایز چشم‌نوازی با مشخصه‌های رز گلد دستگاه (مثل نور پس‌زمینه کیبورد) و گوشه‌های این لپتاپ که برش الماسی دارند ایجاد کرده است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)