خانهاخبار
CES 2019: ماسک خواب Hupnos از خر و پف کردن افراد جلوگیری می‌کند!

CES 2019: ماسک خواب Hupnos از خر و پف کردن افراد جلوگیری می‌کند!

ماسک خواب Hupnos با استفاده از شتاب‌سنج و تکنولوژی‌های دیگر، شدت خر و پف‌های اشخاص مختلف را کاهش داده و خواب راحتی را به آ«ها هدیه می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

شرکت Hupnos در خلال همایش جهانی CES 2019 دست به معرفی ماسک خواب زده است که با کاهش یا از بین بردن شدت خر و پف کردن افراد، خوابی راحت و آرام را به آنها هدیه می‌دهد. این ماسک را می‌توان یک ترکیب مشترک از ماسک خواب و وسیله تنفسی دانست که روی بینی فرد جای گرفته و اوضاع تنفس وی در هنگام خواب را کنترل و بررسی می‌کند.

این ماسک با یک اپلیکیشن در تعامل بوده و همواره در حالت آماده باش قرار دارد تا صدای خر و پف کردن اشخاص را تحت کنترل خود درآورد. زمانی که صدای خرخر کردن فرد تشخیص داده شود، از شتاب سنج در نظر گرفته شده برای شناسایی وضعیت وی کمک گرفته شده و از طریق لرزاننده، به شخص اطلاع می‌دهد تا حالت خود را تغییر دهد. اگر تغییری در خر و پف کردن کاربر رخ ندهد، فشار بیشتری روی بینی وی ایجاد شده و از این طریق، راه‌های تنفسی او را باز کرده و جلوی خر و پف کردن او را می‌گیرد.

اپلیکیشن یاد شده کنترلی روی کیفیت خواب شما نداشته، اما نوع و نحوه خواب و میزان خر و پف کردن شما را بررسی می‌کند. مواردی دیگر از جمله الکل که شدت آن را افزایش می‌دهد یا تمرین‌هایی که برای جلوگیری از خرخر کردن قابل انجام است نیز درون اپلیکیشن گنجانده شده است.

image

این ماسک از جنس ساتن بوده که استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند و ماژول لاستیکی که روی بینی قرار می‌گیرد، حس ماسک‌های تنفسی را به شما القاء می‌کند. امواج لرزاننده نیز قوی و بسیار لطیف بوده و به آرامی شما را از خواب بیدار می‌کند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که ماسک خواب Hupnos با قیمت 179 دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)