خانهاخبار
CES 2019: موبایل جدید آلکاتل معرفی می‌شود

CES 2019: موبایل جدید آلکاتل معرفی می‌شود

شرکت TCL در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امسال در CES 2019 از تلفن هوشمند جدید آلکاتل و تکنولوژی‌های تازه‌ای در زمینه نمایشگر رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

شرکت چینی TCL در خبری اعلام کرد که قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی از برند آلکاتل را در CES 2019 معرفی کند. این تولیدکننده همچنین اظهار داشت که در این مراسم از تکنولوژی‌های جدیدی در زمینه نمایشگر رونمایی خواهد کرد.

نام این موبایل فعلا اعلام نشده و اطلاعات خاصی درباره مشخصات سخت‌افزاری آن در دسترس نیست اما گفته شده که این دستگاه از صفحه نمایش Full View استفاده می‌کند. آلکاتل تاکنون موبایلی با طراحی ناچ قطره‌ای معرفی نکرده، بنابراین این دستگاه می‌تواند شانس خوبی برای استفاده از این مدل طراحی داشته باشد.

البته TCL می‌خواهد به جز این گوشی جدید، از تکنولوژی‌های جدیدی در زمینه نمایشگر تلفن‌های هوشمند رونمایی کند که یکی از آن‌ها نمایشگر نقطه‌ای لبه-به-لبه است.

این نمایشگرها توسط یکی از زیرمجموعه‌های TCL به نام CSOT طراحی و تولید خواهد شد که پیش از این به خاطر تولید تلویزیون‌های پرطرفدار این شرکت معروف شده بود. البته سامسونگ هم قرار است نقشی در این پروژه داشته باشد.

متاسفانه فعلا خبری از تلفن جدید بلک‌بری نیست ولی این شرکت اعلام کرد که همکاری‌های جدیدی با اپراتورهای آمریکایی و سایر نقاط جهان خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)