خانهاخبار
پرچمدار میت 30 پرو هوآوی با دوربین 5گانه در راه است

پرچمدار میت 30 پرو هوآوی با دوربین 5گانه در راه است

تصویری از قاب محافظ منتسب به پرچمدار Mate 30 Pro هوآوی منتشر شده که قرار است در ماه‌های آینده معرفی شود. با توجه به این تصویر انتظار می‌رود که پرچمدار مذکور با دوربین اصلی به همراه 5 لنز توسعه یابد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

سندی مربوط به پتنت منتسب به قاب محافظ یک گوشی همراه مرموز منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی هوشمند Mate 30 هوآوی احتمالا با دوربین 5 گانه معرفی خواهد شد. در تصویر این قاب محافظ شاهد بریدگی مستطیل شکل بزرگی در نیمه بالایی هستیم که از بریدگی مربوط به دوربین در گوشی Mate 20 Pro هم بزرگتر است. ماژول دوربین Mate 20 Pro به شکل مربع با سه لنز و یک فلش LED توسعه یافته بود. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که این بریدگی بزرگ به دوربین اصلی در گوشی Mate 30 Pro با لنزهای 5 گانه به همراه فلش LED متعلق باشد. در این تصاویر قاب محافظ همچنین شاهد هستیم که دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست تعبیه می‌شوند و همچنین نبود نشانه از حسگر اثرانگشت فیزیکی به احتمال تعبیه این قابلیت زیر صفحه نمایش قوت بیشتری می‌بخشد. پورت ارتباطی USB Type-C و بلندگوها هم در لبه پایینی طراحی شده‌اند.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، Mate 30 Pro هوآوی اولین گوشی مجهز به دوربین 5 گانه نخواهد بود، چراکه ماه‌هاست شاهد انتشار شایعه‌ها و گزارش‌هایی درباره پرچمدار تازه نوکیا به نام Nokia 9 PureView هستیم که قرار است با دوربین اصلی 5 گانه در نیمه اول سال جاری میلادی به بازار راه یابد. در آخرین گزارش مرتبط به این پرچمدار اشاره شده است که کاربرانش قادر خواهند بود تصاویری را به کمک هر 5 لنز به طور هم زمان ثبت کنند. گفته می‌شود که دوربین در گوشی Nokia 9 PureView به قدری پیشرفته است که می‌تواند در مقایسه با همه پرچمداران مذکور نور بسیار بیشتری را جذب کند. ممکن است که هوآوی دوربین 5 گانه در Mate 30 Pro خود را به این قابلیت‌ها مجهز کند و همچنین توانمندی‌های دیگری را هم برای آن در نظر بگیرد. Mate 30 Pro ممکن است که مانند نسل قبلی خود با چردازنده داخلی تازه معرفی شود. Mate 20 Pro در سال 2018 اولین گوشی کمپانی هوآوی به شمار می‌رفت که به پردازنده Kirin 980 مجهز شد و بدین ترتیب با 40% بهبود در عملکرد کلی نسبت به دستگاه‌های مجهز به Kirin 970 به بازار راه یافت. بدین ترتیب انتظار می‌رود که خانواده Mate 30 امسال با بهبود عملکرد نسبت به نسل قبلی توسعه یابند و به قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌تری مجهز شوند که از یک پرچمدار پیشرفته 2019 انتظار داریم. برای مثال ممکن است که هوآوی خانواده Mate 30 و Mate 30 Pro را با امکان ارتباطی پیشرفت و پرسرعت 5G توسعه دهد.

image

 

از آنجا که هوآوی در اکتبر سال گذشته خانواده Mate 20 خود را به طور کامل معرفی کرد، ممکن است در ماه اکتبر امسال هم شاهد رونمایی از خانواده تازه Mate 30 باشیم. Mate 20 Pro با صفحه نمایش 6.39 اینچی کواد اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 توسعه یافته است و از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری این گوشی پیشرفته معادل 4200 میلی آمپر ساعت و کیفیت دوربین تکی سلفی آن 24 مگا پیکسل است.

image

 

تعبیه دوربین 5 گانه در پنل پشتی گوشی Mate 30 Pro می‌تواند این پرچمدار را به ابزاری مفید برای عاشقان عکاسی تبدیل کند. افزودن این لنزهای تازه همچنین سازنده را قادر می‌سازد تا به راحتی سایر حسگرهای اضافی را هم در این گوشی تازه مورد آزمایش قرار دهند. هوآوی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر پردازش هوش مصنوعی درون گوشی‌های خود متمرکز شده است و انتظار می‌رود که قابلیت‌های نرم افزاری در دوربین 5 گانه پرچمدار Mate 30 Pro آن بی شمار باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ali

۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خوب شد نوکیا 5دوربینه میخواد بزنه وگرنه هواوی مونده بود چکار کنه و از کدوم برند تقلید کنه

سهند

۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تقلید از نوکیای کبیر

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
تا شنید نوکیا 5 دوربینه میخواد بزنه سریع میخواد تقلید کنه این حبابی درست بشو نیست هر جای گوشیو از یک برند تقلید میکنه

soroosh

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
ایی فکر میکنه هرچه تعداد دوربین رو ببری بالاتر فروشش بیشتر میشه:))))))

Abolfazle

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
دیگه خیلی داره تعداد دوربین بالا میره برا چیه انقدر دوربین|: