خانهاخبار
انتشار تصاویر منتسب به Moto Z4 Play با ناچ قطره‌ای

انتشار تصاویر منتسب به Moto Z4 Play با ناچ قطره‌ای

برخی تصاویر رندری منتسب به گوشی هوشمند Moto Z4 Play منتشر شده‌اند و این گوشی معرفی نشده از موتورولا را به نمایش گذاشته‌اند. این گوشی حاشیه‌های باریک دارد و از دوربین تکی بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

گوشی‌های هوشمند خانواده Moto Z موتورولا به خاطر نیاز به سازگاری با اکسسوری‌های موتوماد نمی‌توانند نسبت به نسل‌های قدیمی‌شان تغییرات چشمگیری کنند اما همچنان می‌توان ظاهر پنل جلوی آن‌ها را با تفاوت‌هایی طراحی کرد. برخی تصاویر رندری تازه منتسب به گوشی Moto Z4 Play روز گذشته منتشر شده و آن را با حاشیه‌های باریک و بریدگی ناچ قطره‌ای به نمایش گذاشته‌اند. حاشیه‌های پایین و بالای صفحه نمایش با توجه به ناچ بسیار باریک شده‌اند و حاشیه‌های کناری هم در مقایسه با نسل قبلی باریک‌تر به نظر می‌رسند. با توجه به ماهیت خانواده Moto Z موتورولا به نظر می‌رسد که این موارد مهم‌ترین تغییرات ظاهری در نسل تازه در مقایسه با Moto Z3 Play باشند.

در کنار بریدگی حاشیه مدرن قطره‌ای همچنین شاهد طراحی بدون زاویه در گوشه‌های این دستگاه هوشمند هستیم در حالی که این نوع رویکرد در نسل‌های قبلی به کار برده نشده بود. هنوز خبری از Moto Z4 و Moto Z4 Force نیست و به همین خاطر نمی‌توانیم به قطع بگوییم که آن‌ها هم مانند Play با گوشه‌های خمیده و بدون زاویه معرفی می‌شوند یا خیر. مدل‌های Play همواره از ضخامت بدنه بیشتری برخوردار بوده‌اند و به همین خاطر چنین طراحی ارگونومیکی برایشان مناسب خواهد بود. بدین ترتیب ممکن است Moto Z4 و Moto Z4 Force با بدنه‌های نازک و کشیده اما بدون چنین طرح خمیده‌ای توسعه پیدا کنند. در پنل پشتی تصاویر پیش رو می‌توان دوربین اصلی با لنز تکی و لوگوی محبوب موتورولا را مشاهده کرد. در بخش پایین‌تر هم کانکتورهای موتوماده دیده می‌شوند. از پنل پشتی که به سمت لبه‌های بدنه می‌رویم، تغییری در بافت دیده نمی‌شود. بدین ترتیب ممکن است پنل پشتی و کناره‌ها از جنس فلز توسعه یابند یا هر دو شیشه‌ای و خمیده باشند. در لبه پایین بدنه پورت ارتباطی USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری دیده می‌شوند و بدین ترتیب قابلیت حذف نویز به صورت نرم افزاری در این دستگاه تعبیه خواهد شد. بلندگوها هم در لبه بالایی تعبیه شده‌اند.

 

اگر تصاویر رندری پیش رو صحت داشته باشند، Moto Z4 Play به Moto X4 شباهت خواهد داشت. این گوشی بسیار شکیل و زیبا طراحی شده است و می‌تواند جانشین تازه‌ای برای سری گوشی‌های هوشمند موتورولا از خانواده Play باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که اگر این طراحی برای Moto Z Play نهایی شود، Moto Z4 و Moto Z4 Force چگونه خواهند بود. از طرفی در نسل سوم مدل Force معرفی نشد و ممکن است امسال هم این اتفاق روی دهد و موتورولا گوشی هوشمند را به نام Moto Z4 Force اصلا توسعه ندهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)