خانهاخبار
تماشا کنید: رندر گوشی هوآوی P30 از دوربین سه‌گانه و جک هدفون حکایت دارد

تماشا کنید: رندر گوشی هوآوی P30 از دوربین سه‌گانه و جک هدفون حکایت دارد

آقای استیو همراستفار که یکی از افراد سرشناس در زمینه افشای حقایق به حساب می‌آید، این بار به سراغ هوآوی P30 رفته و رندرهایی از این محصول را منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵

سال 2019 فرا رسیده است و شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی، دست به کار شده‌اند تا خود را برای عرضه و معرفی محصولات جدید آماده کنند. فردی به نام Steve Hemmerstoffer که چندی پیش تصاویری از زبان طراحی محصولات چون نوکیا 9 PureView، اکسپریا XZ4 و گلکسی S10 پلاس را منتشر کرده بود، این بار به سراغ پرچمدار جدید کمپانی غول پیکر چینی، یعنی Huawei P30 رفته و رندرهایی از آن در اختیار 91Mobiles گذاشته که به تازگی نیز در دنیای مجازی نیز قرار گرفته است.

همان طور که انتظار می‌رفت، تغییراتی را در بخش طراحی این گوشی هوشمند شاهد هستیم. حاشیه‌های پایین نمایشگر که محل قرارگیری سنسور اثر انگشت بود، تا حد ممکن کاهش یافته است و در قسمت بالایی نیز شاهد کوچک شدن قسمت برش خورده نمایشگر هستیم و همین موضوع سبب شده تا طراحان قادر باشند اندازه صفحه نمایش را تا 6 اینچ افزایش دهند.

اگر نگاهی به پشت بدنه بیاندازیم، دوربین سه گانه را می‌بینیم که به صورت عمودی در قسمت بالایی جای خوش کرده است. به نظر می‌رسد که دوربین 40 مگاپیکسلی ایفاگر نقش اصلی باشد و سنسورهای 20 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب نقش لنز واید و تله را بر عهده داشته باشند.

از جمله تغییرات دیگر در طراحی، می‌توان به فلاش ال ای دی دوگانه اشاره کرد که این بار به صورت دایره‌ای نیست. در قسمت پایین و در کنار پورت شارژ، شاهد بازگشت درگاه 3.5 میلیمتری هدفون هستیم و به نظر می‌رسد که سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر نیز به عنوان خصوصیت جدید محصول آینده هواوی به شمار آید.

بر اساس پیش بینی‌ها، اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل، باید منتظر معرفی هوآوی P30 در کنار پی 30 پرو و P30 Lite باشیم. اما ممکن است که مقامات این کمپانی چینی تغییراتی در تصمیمات خود اعمال کرده و مراسم رونمایی از پرچمداران خود را به همایش جهانی MWC 2019 که در ماه فوریه برگزار می‌شود، منتقل کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

وحید

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
کپی بابر با اصل سامسونگ A9
حتی رنگشم فرق نکرده
فقط ناچ قطره ای شده که زیاد تو چشم نیاد?

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
این گوشی ممتازیه? مشروط بر اینکه نمایشگرش LED باشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
این گوشی ممتازیه? مشروط بر اینکه نمایشگرش LED باشه