خانهاخبار
CES 2019: بیلبورد اپل در نزدیکی محل نمایشگاه CES بر حریم خصوصی آیفون تاکید می‌کند

CES 2019: بیلبورد اپل در نزدیکی محل نمایشگاه CES بر حریم خصوصی آیفون تاکید می‌کند

علی‌رغم آن که اپل امسال هم مثل سال‌های گذشته در نمایشگاه CES حضور نخواهد داشت، ولی حالا چند روز قبل از شروع این نمایشگاه، در نزدیکی محل برگزاری CES بیلبوردی برپا کرده که بر حریم خصوصی آیفون تاکید می‌کند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵

اپل پیش از این هیچ گاه در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) که ابتدای هر سال میلادی در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود شرکت نکرده بود. امسال هم علی‌رغم آن که قرار نیست این شرکت در بخش اصلی نمایشگاه حضور داشته باشد، ولی با برپایی بیلبوردی در نزدیکی محل برگزاری این نمایشگاه حضور خود را اعلام کرده است. بر روی این بلبورد نوشته شده: «آن‌چه در آیفون شما اتفاق می‌افتد، در همان آیفون‌تان باقی می‌ماند.»

با توجه به این که در هفته آینده هزاران نفر از اصحاب رسانه و مردم عادی برای بازدید از CES به این منطقه می‌آیند، اپل بهترین نقطه را برای برپایی بیلبورد خود انتخاب کرده است. بدین ترتیب، با وجود آن که اپل عملا در این نمایشگاه حضور ندارد، ولی خود را به بهترین شکل ممکن در مقابل دیدگان مردم به نمایش گذاشته است.

رقبای اصلی این شرکت یعنی گوگل و آمازون در نمایشگاه CES حضور دارد و ضمن نمایش دستیاران دیجیتالی خود، احتمالا از چند قابلیت جدید برای این سرویس‌ها رونمایی خواهند کرد.

اپل سعی دارد با این تبلیغ بر جنبه حریم خصوصی آیفون و iOS تاکید کند. آن‌ها برخلاف سایر شرکت‌ها اهمیتی زیادی برای حریم خصوصی کاربران خود قائل‌اند و برای حفظ آن دست به انجام کارهای زیادی می‌زنند. علاوه بر این‌ها، در بخش پایینی این بیلبورد لینکی به صفحه حریم خصوصی وبسایت اپل قرار داده شده است.

این حرکت قطعا یکی هوشمندانه‌ترین اقدامات اپل است تا در یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های مصرفی در دنیا به خبرگزاری‌ها و مطبوعات یادآوری کند که آیفون چقدر به حریم خصوصی اهمیت می‌دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)