خانهاخبار
درآمد اپ استور از تعطیلات آخر سال 2018 به 1.2 میلیارد دلار رسید

درآمد اپ استور از تعطیلات آخر سال 2018 به 1.2 میلیارد دلار رسید

شرکت اپل در گزارشی اعلام کرد که میزان درآمد فروشگاه اپ استور در روزهای آخر سال 2018 از مرز 1.2 میلیارد دلار عبور کرده و به رکورد جدیدی دست یافته است. این فروشگاه در روز سال نو هم عملکرد فوق العاده‌ای داشت.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵

با توجه به کشمکش‌های اقتصادی میان آمریکا و چین، و استقبال کمتر از آیفون‌های جدید، روز پنجشنبه سهام اپل حدود ۱۰ درصد ریزش پیدا کرد. اما این شرکت حالا اعلام کرده که فروشگاه اپ استور در تعطیلات آخر سال به رکورد ۱.۲ میلیارد دلار درآمد دست یافته و در روز سال نو نیز یک رکورد چشمگیر از خود به جا گذاشته است.

اپل در گزارش خود می‌گوید کاربران این شرکت در سراسر دنیا بیش از ۱.۲۲ میلیارد در حد فاصل شب کریسمس تا شب سال نو از اپ استور خرید کرده‌اند. علاوه بر این، بیش از ۳۲۲ میلیون دلار نیز فقط در روز سال نو ۲۰۱۹ خرج شده و بدین ترتیب یک رکورد جدید برای اهالی کوپرتینو به دست آمده است.

ظاهرا دو دسته بازی‌ها و اپلیکیشن‌های خودمراقبتی مجبوب‌ترین اپ‌هایی بودند که در این روزها بیشترین دانلود و خرید را از آن خود کرده‌اند. برای مثال، بازی‌های چندنفره مثل Fortnite و PUBG در این چند روز در کنار Brawl Stars ،Asphalt 9 و Monster Strike بیشترین تعداد دانلود را ثبت کرده‌اند.

اپلیکیشن‌های گروه Productivity ،Health & Fitness و Education نظیر 1Password ،Sweat و Luminosity نیز شروع بسیار خوبی در سال ۲۰۱۹ از خود به جا گذاشتند.

در انتها، سرویس‌های خود اپل اعم از اپ استور، اپل موزیک، سرویس‌های ابری، اپل پی و کسب و کار تبلیغات جستجوی اپ استور هم رکوردی تاریخی را به ثبت رساندند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)