گروه خبری GSM : نوکیا از راهاندازی سرویس پیام کوتاه در ایران به منظور تشخیص اصالت شماره سریال گوشیهای خود را خبر میدهد.
در راستای اهداف بلند مدت نوکیا در جهت افزایش رضایت مشتری، سرویس خودکار پیام کوتاه تشخیص اصالت گوشی گامی است دیگر که نوکیا در این مسیر برداشته است.
علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران در اینباره گفت :" بعد از مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا، اینک سرویس پیام کوتاه قدم موثر دیگری است که نوکیا در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ایران برمیدارد چراکه نوکیا همواره به حقوق مصرف کنندگان متعهد بوده و خواهد بود."
سرویس خودکار پیام کوتاه در کنار دیگر خدماتی مثل گارانتی کشوری، افزایش تعداد مراکز خدمات پس از فروش، تأسیس مرکز تلفن پاسخ گوی فارسی، قرار دادن کیوسک چک کردن شماره سریال گوشی درمراکز خرید جهت اطمینان از اصالت آن و همچنین راهاندازی وب سایت فارسی نوکیا دقیقاً براساس استراتژی هدفمند نوکیا در زمینه خدمات پس از فروش است. به منظور استفاده از این سرویس جدید، کاربران اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل با هر نوع گوشی نوکیا، در هر کجا از ایران که باشند میتوانند شماره سریال خود را به شماره 200023013 ارسال نموده و بعد از 2 دقیقه پیامک فارسی دریافت کنند که نشان دهنده تاریخ انقضای گارانتی گوشی مطابق با تقویم فارسی و میزان اعتبار باقی مانده از آن است.
هومن معصومی راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت: " مبارزه با گوشیهای با گارانتیهای متفرقه و غیراصل از مهمترین اهداف تأسیس سرویس پیام کوتاه است. ما دائماً در تلاشیم تا در جهت افزایش هرچه بیشتر آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری، به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران، گام برداریم." گروه خبری GSM : نوکیا از راهاندازی سرویس پیام کوتاه در ایران به منظور تشخیص اصالت شماره سریال گوشیهای خود را خبر میدهد.
در راستای اهداف بلند مدت نوکیا در جهت افزایش رضایت مشتری، سرویس خودکار پیام کوتاه تشخیص اصالت گوشی گامی است دیگر که نوکیا در این مسیر برداشته است.
علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران در اینباره گفت :" بعد از مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا، اینک سرویس پیام کوتاه قدم موثر دیگری است که نوکیا در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ایران برمیدارد چراکه نوکیا همواره به حقوق مصرف کنندگان متعهد بوده و خواهد بود."
سرویس خودکار پیام کوتاه در کنار دیگر خدماتی مثل گارانتی کشوری، افزایش تعداد مراکز خدمات پس از فروش، تأسیس مرکز تلفن پاسخ گوی فارسی، قرار دادن کیوسک چک کردن شماره سریال گوشی درمراکز خرید جهت اطمینان از اصالت آن و همچنین راهاندازی وب سایت فارسی نوکیا دقیقاً براساس استراتژی هدفمند نوکیا در زمینه خدمات پس از فروش است. به منظور استفاده از این سرویس جدید، کاربران اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل با هر نوع گوشی نوکیا، در هر کجا از ایران که باشند میتوانند شماره سریال خود را به شماره 200023013 ارسال نموده و بعد از 2 دقیقه پیامک فارسی دریافت کنند که نشان دهنده تاریخ انقضای گارانتی گوشی مطابق با تقویم فارسی و میزان اعتبار باقی مانده از آن است.
هومن معصومی راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت: " مبارزه با گوشیهای با گارانتیهای متفرقه و غیراصل از مهمترین اهداف تأسیس سرویس پیام کوتاه است. ما دائماً در تلاشیم تا در جهت افزایش هرچه بیشتر آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری، به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران، گام برداریم."