خانهاخبار
گلکسی F یا گوشی تا شونده سامسونگ به دوربین سه گانه مجهز می‌شود

گلکسی F یا گوشی تا شونده سامسونگ به دوربین سه گانه مجهز می‌شود

به تازگی شایعاتی درباره‌ی ساختار دوربین اصلی گوشی هوشمند تا شونده ی سامسونگ یا همان گلکسی F منتشر شده است که از تجهیز این دستگاه به دوربین سه‌گانه حکایت دارد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

مدت‌هاست که شرکت سامسونگ در حال توسعه‌ی گوشی هوشمند تا شوند با نام گلکسی F یا گلکسی Fold است که یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ است. با توجه به خاص بودن این دستگاه نسبت به سایر مدل‌های موجود، شایعات و خبرهای زیادی درباره‌ی آن منتشر می‌شود و حتی سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال ۲۰۱۸ نمونه‌ی اولیه‌ی این محصول را نیز برای عموم به نمایش گذاشت که یک تبلت با قابلیت تبدیل شدن به گوشی هوشمندی با دو نمایشگر است.

image

 

اما به تازگی شایعاتی درباره‌ی ساختار دوربین این دستگاه نیز منتشر شده است. طبق گزارش‌هایی که از وطن سامسونگ به SlashGear رسیده است، گلکسی Fold که یک گوشی رده بالا محسوب می‌شود از دوربین مجهز به سه لنز بهره می‌برد که مشابه دوربین در نظر گرفته شده برای گلکسی S10 Plus است. برخی شایعات از دوربین مجهز به ۴ لنز برای گلکسی S10 Plus حکایت دارند، اما احتمال استفاده از دوربین سه‌گانه بیشتر است که لنز سوم از نوع ultra wide یا فوق عریض است.

image

 

ممکن است برای شما هم این پرسش ایجاد شود که چرا با وجود قیمت بسیار بالای گلکسی F و امید بسیار سامسونگ به این محصول، کره‌ای‌ها نباید برای آن سنگ تمام بگذارند و از آخرین فناوری‌های موجود خانواده‌ی گلکسی در گوشی تا شونده‌ی خود استفاده کنند؟ در حال حاضر گلکسی A9 2018 به دوربین اصلی با ۴ لنز مجهز است و انتظار حضور این ترکیب در گلکسی F چندان بی‌جا و عجیب نیست. در حالی که پاسخ قانع کننده‌ای برای این سوال وجود ندارد؛ برخی معتقدند حتی خود کمپانی کره‌ای هم می‌داند که استفاده از چهار دوربین بیش از حد جاه طلبانه بوده و گلکسی A9 2018 تنها برای به رخ کشیدن توانایی این شرکت است.

image

 

در این گزارش به دوربین سلفی که در اطراف نمایشگر ۷.۳ اینچی تا شونده گوشی قرار می‌گیرد اشاره نشده است. در تصاویر فاش شده از گلکسی S10 Plus دوربین سلفی در حفره‌ای درون صفحه نمایش قرار گرفته است که شامل دو لنز است، اما در نمونه‌ی اولیه ارایه شده از گلکسی F چنین چیزی را ندیده بودیم.

در حال حاضر به صورت رسمی اطلاعاتی درباره‌ی قیمت این محصول ارائه نشده است، اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت پایه‌ی آن در حدود ۱۵۰۰ دلار است. گرچه این قیمت غافلگیر کننده است، اما سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۹ حدود یک میلیون دستگاه از گلکسی F را تولید و راهی بازار کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سیاوش

۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خیلی منتظر کپی های اپلم

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
سامسونگ پیشرو در نو آوری

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
صاحبانِ شاسی‌بلند‌،
دارندگانِ مدال المپیک،
نام‌آوران عرصه‌ی سنتور و سیم‌بوکسل،
شاخ‌های مجازی،
فروشندگانِ قوری و عتیقه
و...
همگی از منتظرانِ راستینِ گلکسیF اند