خانهاخبار
تصویر جدیدی از گلکسی S10 لو رفت

تصویر جدیدی از گلکسی S10 لو رفت

در تصویر جدیدی که از گلکسی S10 سامسونگ لو رفته می‌توانیم حفره مربوط به دوربین سلفی و کاهش حاشیه‌های کناری صفحه نمایش را به خوبی مشاهده کنیم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵

افشاکننده معروف توئیتری Evan Blass امروز تصویری از یک تلفن هوشمند منتشر کرد که ظاهرا نسخه عادی گلکسی S10 سامسونگ است.

این تصویر که با شایعات قبلی کاملا مطابقت دارد، تلفن هوشمندی را نشان می‌دهد که به نمایشگر Infinity-O مجهز است. اسم این پنل از حفره‌ای گرفته شده که برای قرار دادن دوربین سلفی در گوشه بالای راست نمایشگر استفاده شده است.

اگر به حاشیه‌های این موبایل دقت کنیم متوجه پیشرفت‌های زیادی نسبت به سری گلکسی S9 می‌شویم. چون نه تنها حاشیه بالا نسبت به مدل قبلی نصف شده، بلکه حاشیه‌های کناری هم نازک‌تر به نظر می‌رسد. علاوه بر این، حاشیه پایینی هم کمی نازک‌تر شده ولی هنوز نسبت به حاشیه بالا ضخیم‌تر است.

در این تصویر همچنین می‌توانیم وجود دکمه تنظیم صدا و دکمه مخصوص بیکسبی را ببینیم. دکمه پاور هم در طرف مقابل بدنه کناری این گوشی قرار گرفته است.

متاسفانه در حال حاضر هیچ تصویری از بدنه پشتی این تلفن هوشمند در دسترس نیست، اما بر اساس اطلاعاتی که پیش از این به دست آمده، در بدنه پشتی شاهد یک دوربین سه گانه افقی خواهیم بود.

این کاربر توئیتر اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری ارائه نداده، ولی تایید کرده که گلکسی S10 از قابلیت شارژ بیسیم معکوس پشتیبانی می‌کند. این قابلیت برای اولین بار در هوآوی میت 20 برو مشاهده شد و به معنای این است که می‌توانید از این دستگاه برای شارژ کردن سایر دستگاه‌های خود استفاده کنید.

گلکسی S10 قرار است به همراه گلکسی +S10 و S10 Lite به طور رسمی در اواخر ماه فوریه معرفی شود. عرضه این محصولات احتمالا از اوایل ماه مارس انجام خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه مدل بزرگ‌تری با قابلیت پشتیبانی از 5G نیز خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
بهترین گوشی سال 2019

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
هر چی از خدا آمد خوش آآمد