خانهاخبار
برترین گوشی‌های ماه دسامبر از نگاه AnTuTu

برترین گوشی‌های ماه دسامبر از نگاه AnTuTu

ابزار AnTuTu هر ماه فهرستی از برترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی را براساس عملکرد کلی منتشر می‌کند. گوشی گیمینگ Nubia Red Magic Mars توانسته است بهترین گوشی هوشمند ماه دسامبر شود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۴

چند روز پیش سال 2018 در حالی به پایان رسید که برخی از کمپانی‌ها تازه‌ترین محصولات خود را در اخرین روزهای ماه دسامبر رونمایی کردند. ابزار بنچمارک AnTuTu هم طبق معمول فهرستی از 10 گوشی برتر ماه گذشته منتشر کرده و بهترین دستگاه‌ها را از نظر عملکرد مشخص کرده است.

image

 

براساس اطلاعات این ابزار بنچمارک محبوب، گوشی Nubia Red Magic Mars توانسته است با کسب امتیاز جالب توجه 320464 رتبه اول را کسب کند و در صدر قرار گیرد. حتی پرچمدار سطح بالای Mate 20 هوآوی هم نتوانسته گوشی گیمینگ مذکور را با آن پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 شکست دهد و در این بنچمارک به امتیاز 309130 دست یافته است. رتبه سوم در این فهرست ده گانه به Honor V20 اختصاص یافته که اخیرا معرفی شده است. این گوشی سطح بالا از پردازنده kirin 980 هوآوی قدرت می‌گیرد.

image

 

درواقع هر شش رتبه پس از گوشی گیمینگ نوبیا به گوشی‌های کمپانی هوآوی تعلق گرفته است. Mate 20X در رتبه چهارم، Mate 20 Pro رتبه پنجم و Honor Magic در رتبه ششم دیده می‌شوند. در آخر گوشی گیمینگ Black Shark Helo پس از این موارد رتبه هفتم را کسب کرده است.

این جدول و فهرست ده گانه احتمالا تا زمانی که یک گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون 855 مورد آزمون قرار گیرد همچنان اینگونه باقی خواهد ماند. پیش بینی می‌شود که ماه آینده شاهد تغییرات اساسی در ترتیب این جدول مهم باشیم چراکه پرچمداران تازه‌ای روانه بازار خواهند شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

یونس

۱۳۹۷/۱۱/۱۱
هواوی بهترینه عالی
دمش گرم.
منفجرسونگ همینکه گوشیاش منفجر نمیشن خداش رو شکر کنه

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
حبابی چینی با گوشی های بنجول واسه افراد آماتور با سن زیر 15 سال

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
خخخخخخسوزش تا چه حد بیچاره ها برند محبوبتون از گوشی با چیپست قدیمی و 10 نانومتری شکست خورد و مشخص شد تبلیغات زمان معرفی فقط جنبه فان داشته خیلی بده از شرکتی مثل زد تی ای شکست بخوری بالاخره کوالکوم آمریکایی کجا کایرین چینی کجا خخخخخخخخخخ هنگاوی لقب مناسبیه واسش

Genius Man

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
حداقل اسم سامهنگ توی لیست نیست این خودش افتخار بزرگی برای طرفداران کمپانی های چینی محسوب میشه بخصوص هواوی، تبریک به کمپانی های چینی.
خوشحالم که دودش چشم بعضیا رو سوزوند ?
پرچمتون همیشه بالاس موفق باشید

حمید رضوانی

۱۳۹۷/۱۰/۱۴
دود از کنده بلند میشه کوالکوم نشون داد یک سر و گردن بالاتر از شرکت های تازه به دوران رسیده ای مثل هواویه