خانهاخبار
تبلت جدید LG احتمالا اوایل سال 2019 معرفی می‌شود

تبلت جدید LG احتمالا اوایل سال 2019 معرفی می‌شود

بر اساس جدیدترین گزارشات واصله، تبلت جدید ال‌جی موفق به کسب تاییدیه‌های بلوتوث و Wi-Fi شده و احتمالا به زودی طی رویداد CES 2019 یا MWC 2019 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵

بازار تبلت چند سال پیش پر از محصولات مختلف از برندهای گوناگون بود. اما حالا با افت توجهات نسبت به این حوزه از بازار، فقط چند بازیگر بزرگ باقی مانده‌اند که یکی از آن‌ها ال‌جی است.

تبلت جدید این شرکت، که با عنوان LG-V426 خطاب می‌شود، می‌خواهد بار دیگر بازار میان رده را هدف قرار دهد. این دستگاه تاکنون تاییدیه‌های Wi-Fi Alliance و Bluetooth SIG را دریافت کرده است. البته هیچ یک از این دو تاییدیه اطلاعات خاصی درباره این دستگاه ارائه نمی‌دهد، که البته طبیعی است، ولی حداقل تایید می‌کند که این تبلت از استانداردهای Bluetooth 4.2 و Wi-Fi 802.11 a/b/g/n استفاده می‌کند. با این حساب می‌توان حدس زد که این دستگاه به چیپستی نسبتا قدیمی‌تر مجهز شده چون چیپست‌های جدید از Bluetooth 5.0 و استانداردهای جدید وای فای استفاده می‌کنند.

سوای از این موضوع، این اطلاعات وجود اندروید ۸ اوریو در تبلت مذکور را تایید می‌کند. و این نکته با توجه به انتشار اندروید ۹ پای در ماه اوت سال ۲۰۱۸ بسیار ناامیدکننده است، ولی با توجه به سابقه ال‌جی آن‌قدرها هم غافل‌گیرکننده نیست.

از آن‌جایی که شرکت ال‌جی اخیرا تمرکز خود را صرفا بر روی تبلت‌های سری G معطوف کرده، این دستگاه جدید نیز احتمالا تحت عنوان LG G Pad 5 در رویداد CES 2019 یا MWC 2019 معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)