خانهاخبار
میان‌رده سطح بالای موتو جی 7 در تصاویر تازه فاش شد

میان‌رده سطح بالای موتو جی 7 در تصاویر تازه فاش شد

تازه‌ترین تصاویر منتشر شده منتسب به گوشی Moto G7 آن را درون قاب محافظ به نمایش می‌گذارد. با توجه به این تصاویر انتظار می‌رود میان رده مذکور با حاشیه‌های ضخیم و البته ناچ قطره‌ای در آوریل عرضه شود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۲

موتورولا قصد دارد گوشی هوشمند Moto G7 خود را در اوریل 2019 یعنی امسال رسما معرفی کند. در حالی که تقریبا زمان طولانی تا آوریل باقی مانده است، شاهد انتشار خبرهای متعددی درباره این دستگاه هستیم. پیش از این برخی تصاویر رندری منتسب به Moto G7 فاش شده بودند و حالا تصاویر تازه‌تری از آن توسط یک سازنده محصولات جانبی منتشر شده است که تقریبا همه اطلاعات قبلی را بار دیگر مورد تأیید قرار می‌دهد. در این تصاویر به خوبی می‌توان بریدگی حاشیه قطره‌ای کوچک را در بالای پنل نمایش Moto G7 دید. علاوه بر این حاشیه‌های صفحه نمایش هم تقریبا ضخیم دیده می‌شوند و البته پورت ارتباطی USB Type-C هم به همراه جک هدفون در لبه دستگاه تعبیه شده است. در پنل پشتی Moto G7 هم شاهد طراحی دوربین اصلی با لنزهای دوگانه هستیم که فلش LED دوگانه لنزهای آن را همراهی می‌کنند. هنوز 4 ماه دیگر تا معرفی این گوشی باقی مانده است، اما تقریبا هیچ ویژگی تازه‌ای در آن دیده نمی‌شود.

سازندگان لوازم جانبی و قاب محافظ معمولا چند ماه پیش از معرفی رسمی موفق به دریافت اطلاعات گوشی‌ها مانند ابعاد بدنه‌شان می‌شوند. بدین ترتیب سازندگان مذکور قادر خواهند بود محصولات جانبی و محافظ را به زودی روانه بازار کنند تا در زمان عرضه گوشی کاربران و خریداران بتوانند همچنین قاب محافظ برای دستگاه خود بخرند. از طرفی در اکثر موارد سازندگان گوشی‌های همراه تصاویر رندری دقیقی را از محصولات خود در اختیار سازندگان لوازم جانبی قرار نمی‌دهند. آن‌ها معمولا ابعاد کلی بدنه را دریافت می‌کنند و سپس تصویری رندری از آن پیدا کرده و این دو را در کنار هم ویرایش و منتشر می‌کنند. بدین ترتیب وقتی پیش از معرفی رسمی تصاویری از گوشی و قاب محافظ مربوط به آن منتشر می‌شود، بهتر است همچنان به چشم شایعه به آن نگاه کرد. ابعاد ممکن است صحیح باشند اما جزئیات طراحی احتمالا نهایی نخواهند بود.

 

حاشیه‌های ضخیم برای میان رده‌ها رایج هستند

Moto G7 یک میان رده تازه از موتورولا است که برخلاف بریدگی حاشیه قطره‌ای کوچکش همچنان حاشیه‌های ضخیمی دارد. این گوشی احتمالا به قیمت 300 دلار روانه بازار خواهد شد و بدین ترتیب نمی‌توان انتظار داشت طراحی ظاهری‌اش در حد گوشی‌های سطح بالای گرانتر از 500 دلار باشد.

Moto G7 تازه‌ترین خانواده محبوب موتورولا خواهد بود

خانواده Moto G در سال‌های اخیر بسیار محبوب و پرفروش بوده است. این گوشی‌های توانمند با مشخصات فنی و ظاهری جالب توجه حدودا 300 دلار قیمت دارند و به همین خاطر به فروش خوبی در بازار دست پیدا می‌کنند.

احتمال عرضه در آوریل 2019

شایعه شده است که خانواده Moto G7 احتمالا در آوریل امسال عرضه می‌شوند. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که در اواخر ماه فوریه و اوایل ماه مارس در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 شاهد رونمایی رسمی از آن‌ها باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)