خانهاخبار
اکسپریا XA3 در همایش جهانی CES 2019 معرفی می‌شود

اکسپریا XA3 در همایش جهانی CES 2019 معرفی می‌شود

در حالی که اکثر شرکت‌ها از نمایشگاه CES 2019 صرف نظر کرده‌اند، اما سونی طبق روال هر سال قصد دارد تا محصولات خود را در این رویداد معرفی کند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۲

برند ژاپنی سونی در هفتم ژانویه و در خلال همایش جهانی CES 2019 قصد برگزاری رویدادی را داشته و می‌خواهد محصول جدید خود، یعنی Xperia XA3 و XA3 اولترا را به دنیای تکنولوژی معرفی نماید.

متأسفانه تا به این لحظه، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند جدید سونی منتشر نشده، اما فعالیت این شرکت ژاپنی در شاخه نسب پنجم شبکه مخابرات (5G) شایان توجه است. آيا اولین محصول این کمپانی با تکنولوژی یاد شده را خواهیم دید؟

image

بر اساس برخی شایعات، سونی در نظر دارد تا محصولات پایین و میان رده خود را در CES 2019 رونمایی کند که از جمله آنها می‌توان به اکسپریا XA3 ،XA3 اولترا و اکسپریا L3 اشاره کرد.

هر یک از محصولات اشاره شده از قیمتی مستقل بهره‌مند خواهند بود، اما تمامی آنها به نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9، دوربین دوگانه و بدنه‌ای از جنس شیشه و آلومینیوم مجهز هستند. سیستم عامل اندروید نسخه 9 یا همان اندروید پای نیز به صورت پیش فرض روی آنها نصب شده است.

تمامی گوشی‌های یاد شده از 4G LTE پشتیبانی می‌کنند و به نظر می‌رسد که در اواسط ماه فوریه، باید منتظر آغاز فروش آنها باشیم. پیش بینی می‌شود که Xperia XZ4 و XZ4 کامپکت نیز اواخر فوریه در دسترس خریداران قرار گیرد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پوریا

۱۳۹۷/۱۰/۱۳
با شرایط جدید سونی تو خاورمیانه آیا بازم امکان خرید گوشی های جدید سونی در ایران هست؟
یعنی کسی گوشی های سونی رو هم وارد میکنه؟