خانهاخبار
ویدیویی از قاب گلکسی S10 پلاس در رسانه‌ها منتشر شد

ویدیویی از قاب گلکسی S10 پلاس در رسانه‌ها منتشر شد

شخصی با نام کاربری Ice Universe که از شهرت بالایی در رسانه‌ها برخوردار است، ویدئویی از قاب گوشی گلکسی اس 10 پلاس منتشر کرد و آن را با محصولات قبل سامسونگ مقایسه نمود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۲

Ice Universe فردی است که اغلب اشخاص نام وی را به عنوان یکی از افراد منتشر کرده اسرار شرکت‌های مختلف می‌شناسند. اخیرا او با انتشار ویدئویی، قاب گوشی هوشمند گلکسی S10 پلاس را به نمایش گذاشته و آن را با محصولات گذشته سامسونگ مقایسه کرده است. نکته جالب اینجاست که این قاب به صورت شگفت انگیزی با محصول 6.2 اینچی گلکسی +S9 هماهنگی دارد، حتی دکمه های افزایش و کاهش صدا، پورت Type-C و دکمه بیکسبی نیز در همان نقطه قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است که حالت عمودی دوربین در گلکسی اس 9 پلاس با محصول جدید همخوانی نداشته و سبک طراحی پرچمدار جدید کره‌ای‌ها به حالت افقی درآمده است. حفره قرار گرفته در قسمت بالایی قاب نیز به هیچ عنوان با گلکسی S9 پلاس همخوانی نداشته و این بدان معناست که پورت 3.5 میلیمتری هدفون به قسمت بالایی دستگاه منتقل شده است.

image

 

بد نیست بدانید که این کیس هیچ گونه سنخیتی با محصول 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 ندارد. از آنجا که محصولات سامسونگ هیچ شباهتی به گوشی‌های تولید شده توسط کمپانی Oppo ندارند، اما شایان توجه است که قاب مشاهده شده در ویدئو با اوپو فایند ایکس از نظر ابعاد و اندازه تقریبا برابر است. این بدان معناست که گلکسی S9 پلاس با نمایشگر 6.4 اینچی؛ مانند گلکسی نوت 9 اما با ابعادی کوچکتر طراحی شده و در آینده نزدیک معرفی می‌شود.

مسئولان سامسونگ در نظر دارند تا در تاریخ 20 فوریه 2019، پیش از برگزاری همایش جهانی MWC 2019 که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، کهکشانی‌های جدید خود، یعنی گلکسی S10 و اس 10 پلاس را به دنیای تکنولوژی معرفی نمایند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mehdi

۱۳۹۷/۱۰/۱۲
سلام . درباره حفره بالا گفتید جک هدفون اونجا منطقل شده اینوبگم که هر کسی که در باره گوشی یک مقدار اطلاعات داشته باشه میدونه که جک هدفون در قسمت بالا و اون هم وسط شبیه یک جوک هست . اخه درست جای هست که کپسول گوشی هست و اگه قشنگ نگاه کنید بیضی شکل هست . در ضمن جای جک دقیقا زیر گوشی هست . و اون حفره بالا مربوط به فرستنده اینفرارد هست که شرکت سامسونگ بعد گلکسی اس ۶ از این فناوری استفاده نکرده بود