خانهاخبار
چگونه «9 تصویر محبوب سال 2018» خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

چگونه «9 تصویر محبوب سال 2018» خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

این روزها تب به اشتراک گذاری 9 تصویر محبوب سال 2018 در اپلیکیشن اینستاگرام بالا گرفته است. در این مطلب می‌خواهیم چگونگی ساخت آن را مرور کنیم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۱

اگر این روزها به صفحه افراد مختلف سر زده یا به طور اتفاقی Feed اینستاگرام را مرور کرده باشید، مطمئنا با تصاویری روبرو شده‌اید که با عنوان 9 تصویر برتر سال 2018 توسط اشخاص به اشتراک گذاشته شده است. اگر شما نیز مایل هستید چنین تصویری از پست‌های خود تهیه کرده و آن را روی صفحه شخصی‌تان منتشر کنید، اصلا راه پیچیده‌ای پیش روی‌تان قرار نگرفته است. تنها کافی است اپلیکیشن مخصوص آن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

پس از دانلود و باز کردن اپلیکیشن، اجازه دسترسی به اکانت اینستاگرام از شما خواسته می‌شود و بعد از کسب اجازه، 9 پست مشهور شما در سال 2018 گردآوری شده و در قالب یک تصویر در اختیار شما قرار می‌گیرد. سپس می‌توانید آن را ذخیره کرده و در صفحه شخصی با دیگران به اشتراک بگذارید.

image

اپلیکیشن مربوطه برای هر دو نسخه iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته و با کلیک روی لینک‌های زیر، می‌توانید آنها را از اپ استور یا پلی استور دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن Best Grid for Instagram برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Best Grid for Instagram برای آی او اس

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ssms

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
عرض ادب و احترام. به شما عزیزان درمورد اپلیکیشن Best Grid من دانلود كردم ولی متاسفانه باز نشد، وهربار متوقف میشد. علت رو نمیدونم. در قسمت نظرسنجی گوگل هم نوشتم. نمیدونم شما پاسخ این سوالا ت رو چرا نمی‌دید. در یک مورد دیگه مربوط به حافظه گوشی نظر دادم ولی متاسفانه هنوز پاسخی دریافت نکردم. باتشکر از مدیران وهمه عزیزانی که برای این سایت علمی زحمت میکشن.موفق و مؤید باشید