خانهاخبار
قابلیت تماس گروهی به Google Duo اضافه می‌شود

قابلیت تماس گروهی به Google Duo اضافه می‌شود

غول دنیای جستجوگرها در تدارک آن است تا امکان برقراری تماس به صورت گروهی و حالت Low-Light را به Google Duo اضافه کند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۱

از آنجا که اپل به تازگی امکان برقرار تماس گروهی از طریق فیس تایم را تا 32 نفر برای کاربران سیستم عامل آی او اس فراهم کرده است، لذا افراد مختلف انتظار پاسخ از سوی گوگل را داشتند. بر اساس گزارش Android Police، اسکرین‌شت‌های لو رفته حاکی از آن است که طراحان و برنامه‌نویسان گوگل در تلاش هستند تا این ویژگی را به Google Duo اضافه کنند و قابلیت تماس گروهی را در اختیار کاربران خود بگذارند. همچنین ظاهرا قرار است تا ویژگی Low-Light نیز به این اپلیکیشن اضافه شده و به این ترتیب، افراد مختلف قادر خواهند بود تا در شرایط نوری کم نیز با دوستان و آشنایان خود تماس تصویری برقرار کنند.

تصاویر درز پیدا کرده بر این موضوع تأکید دارد که ویژگی تماس گروهی Google Duo تنها هفت نفر را شامل می‌شود و به این ترتیب کاربران با چنین محدودیتی روبرو هستند. همچنین شما در ابتدای امر، باید اشخاص مد نظر را انتخاب نموده و سپس روی دکمه تماس ضربه بزنید. این بدان معناست که قابلیت اضافه کردن اشخاص به تماس گرفته شده وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید گروه‌های دلخواه خود را ایجاد کرده و آنها را در ابتدای لیست مخاطبین خود مشاهده کنید.

image

همان طور که اشاره شد، ویژگی Low-Light نیز در حال تست بوده و مراحل آزمایشی خود را طی می‌کند. به کمک این قابلیت، اگر در شرایط نوری کم قصد برقراری تماس تصویری را داشته باشید، پیغامی روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شود که با ضربه زدن روی آن، می‌توانید امکان یاد شده را فعال کرده و تماس تصویری با کیفیت‌تری را داشته باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali

۱۳۹۹/۸/۱۴
با سلام و احترام.
متاسفانه من با برنامه دوو نمی توانم تماس گروهی برقرار کنم و پیغام مشکل دارد را می دهد. البته تنها با گوشی این مشکل را دارم.