خانهاخبار
محافظ نمایشگر Sony Xperia XZ4 از صفحه نمایش بلند آن خبر می‌دهد!

محافظ نمایشگر Sony Xperia XZ4 از صفحه نمایش بلند آن خبر می‌دهد!

شرکت سونی مدت‌هاست که در بخش گوشی‌های هوشمند با ضررهای متعددی رو به رو است و سعی دارد سیاست خود را در این زمینه تغییر دهد تا بتواند با گوشی‌های جدید به روند سودآوردی باز گردد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۱

از آخرین خبری که در رابطه با گوشی پرچمدار آتی Xperia XZ4 منتشر شد، تقریبا یک ماه گذشته است. در اوایل ماه دسامبر بود که برای نخستین بار نام این گوشی به بیرون درز پیدا کرد و در گزارشی به صفحه نمایش نسبتا بلند آن اشاره شد که نسبت ابعاد تصویر 21:9 را برای این گوشی ذکر کرده بود. اخیرا در تعطیلات سال نو رندرهایی از گوشی پرچمدار آتی سونی به همراه تصاویری از قاب محافظ نمایشگر آن در رسانه‌های اجتماعی چین منتشر شده است که به شایعات پیشین قوت می‌بخشند و برخی از جنبه‌های ظاهری این گوشی را به نمایش می‌گذارند.

تصاویر منتشر شده از پنل جلویی گوشی با رندرهای پیشین مطابقت دارد و می‌توان حاشیه‌های بسیار کم، بریدگی مکان بلندگو تماس، محل دوربین سلفی و حسگر مجاورت گوشی مذکور را در این تصاویر مشاهده کرد. همچنین در سمت چپ یک سوراخ بسیار کوچک وجود دارد که احتمالا برای فلش LED اعلانات در نظر گرفته شده است. اگر این تصاویر جدید را با تصاویر پیشین مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که این تصاویر دقیقا نمایشگر Xperia XZ4 در رندرها را تداعی می‌کنند و با آن تطابق دارند.

همان منبع خبری تصاویر دیگری را نیز منتشر کرد که در آن‌ها قاب‌های محافظ گوشی Xperia XZ4 به نمایش درآمده‌اند. این تصاویر نشان می‌دهند که دوربین سه‌گانه گوشی به صورت عمودی قرار خواهد گرفت و همچنین می‌توان کلیدهای اصلی را به همراه پورت‌های گوشی مشاهده کرد. در سمت راست گوشی کلیدهای کنترل صدا، اسکنر اثر انگشت و دکمه پاور در کنار هم قرار گرفته‌اند و همچون اکثر گوشی بالارده سونی، دکمه شاتر نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در بخش پایینی گوشی نیز می‌توان به وضوح اسپیکر را مشاهده کرد و در کنار آن درگاه USB-C و بریدگی میکروفون قرار گرفته‌اند. از دیگر نکات حائز اهمیت می‌توان به نبود جک 3.5 میلیمتری صدا اشاره کرد، موردی که اخیرا به یک ترند بدل شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پیمان

۱۳۹۷/۱۰/۱۲
پس xzp 3 چی شد؟