خانهاخبار
اولین مورد انفجار آیفون XS Max در ایالت اوهایو آمریکا گزارش شد

اولین مورد انفجار آیفون XS Max در ایالت اوهایو آمریکا گزارش شد

یکی از ساکنین ایالت اوهایو آمریکا به تازگی اعلام کرده که آیفون XS Max در جیبش شلوارش منفجر شده است. او که از این حادثه جان سالم به در برده حالا به دنبال این است که از شرکت اپل شکایت کند.
۱۳۹۷/۱۰/۹

بر اساس گزارشات، به نظر می‌رسد یک دستگاه آیفون XS Max در جیب یکی از اهالی ایالت اوهایو آمریکا منفجر شده است. او که از این ماجرا جان سالم به در برده، پس از گفتگو با چند نفر از نمایندگان اپل، حالا می‌خواهد این اتفاق را رسانه‌ای کند.

جاش هیلارد مدعی است آیفون XS Max او در جیب شلوارش قرار داشته اما دستگاه ناگهان به شدت داغ شده و دودهای سبز و زرد از آن بیرون می‌زند.

با توجه به این که آقای هیلارد در محل کارش حاضر بوده و نمی‌توانسته شلوار خود را در مقابل همکارانش دربیاورد، وی بلافاصله اتاق را ترک می‌کند تا محل خلوت‌تری پیدا کند.

image

تا زمانی که او به اتاق دوم می‌رسد دستگاه کاملا آتش گرفته و می‌ترکد، اما خوشبختانه خیلی زود خاموش می‌شود. البته آقای هیلارد می‌گوید از زمانی که متوجه آتش شده و سعی کرده شلوار را از پای خود دربیاورد و آیفون را از جیب آن خارج کند، دود زیادی استنشاق کرده است.

او پس از این ماجرا ابتدا با بخش خدمات مشتریان و متخصصان دپارتمان ایمنی شرکت اپل صحبت می‌کند اما به نتیجه‌ای نمی‌رسد و حالا می‌خواهد به خاطر صدمات فیزیکی و روحی ناشی از این حادثه از شرکت اپل شکایت کند. ظاهرا تنها پیشنهاد مسئولان اپل اهدای یک آیفون جدید به آقای هیلارد بوده است، ولی به نظر او این پیشنهاد با توجه به اتفاقی که برایش افتاده به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

طبیعتا تا زمانی که اپل جوانب مختلف این حادثه را به دقت بررسی نکند، نمی‌توان گفت که چه چیزی باعث به وجود آمدن این انفجار شده است. اگرچه این اولین باری است که آیفون XS یا XS Max به صورت اتفاقی آتش می‌گیرند، ولی قبلا هم شاهد اتفاقی مشابهی برای آیفون X بودیم.

تاکنون دستگاه‌های بسیاری از شرکت‌های مختلف با چنین حوادثی مواجه شده‌اند. هنوز هیچ‌کس فراموش نکرده که باتری گلکسی نوت ۷ چه فاجعه‌ای رقم زد، اما حالا پرسش این است که آیا چنین اتفاقی می‌تواند برای آیفون‌ها هم رخ دهد؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

mohamad

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
1100

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
آیفون یک قابلیت بیشتر ندارد: پُز

امیر

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
الان نوت یا میت بود همه میگفتن گوشی بلد نیست بسازه چرا مردم باور نمیکنند که اپل فقط دنبال پول برندش هست . آیپد پرو ۲۰۱۸ به راحتی خم میشه هیچی نگفت اپل . آیفون ۶ به راحتی خم میشد باز هم حرفی نزد اپل .

رضا

۱۳۹۷/۱۰/۹
اپل جدیدا روی خیلی از گوشیاش این اتفاق می افته .حالا معلوم نیس یه مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری مربوط به باطری یا کاهش کیفیت باطری یا سیاست احماقه که فک نکنم مربوط باشه .ولی من مطمعنم اگه هزار تا گوشی اپل هم اتیش بگیره هیچ وقت هیچ کسی به یه برند دیگه کوچ نمیکنه.همانطور که نام اپل از اول خوب شناخته شده و برند هواوی یه برند داغون .من طرفداری هیچ برندی رو نمی کنم ولی اگه هزار تا دیگه هم بترکه اونایی که مایه دارن باز میرن همون مدل رو میخرن

UNS

۱۳۹۷/۱۰/۹
هر زمان که سامسونگ موقع رونمایی پرچم داراش فرا می‌رسه، تبلیغات برای خراب کردن دیگر برندها شروع میشه.
شنونده باید عاقل باشه