خانهاخبار
اطلاعات تازه از میان‌رده Galaxy A50 سامسونگ

اطلاعات تازه از میان‌رده Galaxy A50 سامسونگ

میان رده‌های Galaxy A سامسونگ از سال آینده در روند نام گذاری و طراحی دستخوش تغییراتی می‌شوند. تازه‌ترین اطلاعات از جانشین Galaxy A8 (2018) تحت عنوان Galaxy A50 خبر می‌دهد که قرار است فوریه با پردازنده اگزینوس 9610 معرفی شود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

سامسونگ در نظر دارد در سال 2019 در کنار معرفی 5 پرچمدار تازه و سری جدیدی از گوشی‌های ارزان قیمت همچنین خانواده میان رده‌های توانمند Galaxy A خود را هم دستخوش تغییر کند. در حال حاضر اطلاعات مفصلی در این باره منتشر نشده است اما اخیرا مشخصاتی از یکی از این گوشی‌ها به دستمان رسید.

این گوشی قرار است جانشین Galaxy A8 (2018) باشد و با به روزرسانی‌های متعدد نسبت به این مدل احتمالا Galaxy A50 نام می‌گیرد. برای مثال دوربین اصلی تکی در سری مدل‌های فعلی از سال آینده جای خود را به سیستم دوربین اصلی با لنزهای چندگانه می‌دهد. در حال حاضر تعداد دقیق لنزهای این ماژول مشخص نیست اما بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده لنز اصلی و استاندارد آن مانند دو گوشی دیگر Galaxy A7 (2018) و Galaxy a9 (2018)  24 مگا پیکسلی خواهد بود.

image

شایعه‌های اخیر اشاره کرده‌اند که گوشی هوشمند Galaxy A50 سامسونگ از پردازنده اگزینوس 9610 قدرت می‌گیرد و احتمالا از 4 گیگابایت رم به همراه 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. علاوه بر این، سیستم عامل اندروید 9.0 پای به همراه پوسته اختصاصی سازنده روی آن به صورت پیش فرض نصب می‌شود و ظرفیت باتری‌اش هم احتمالا معادل 4000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی هوشمند Galaxy A50 سامسونگ احتمالا اواخر ماه فوریه سال آینده و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 در بارسلونای اسپانیا رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود که در این صورت از ماه مارس شاهد عرضه این میان رده تازه خانواده Galaxy A باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
به اینا میگن گوشیای متفرقه‌? یعنی حیف از وامی که با ضامن و هزار مکافات جور کنی بدی به این متفرقه‌ها.
وام را فقط برای گلکسی‌فلکس هزینه کنید.
متاسفانه الان اینجوری شده، برای خرید گوشیِ میان‌رده هم الزاماً باید وام بگیری?
مثلاً اگه هوس کنی گلکسی۱۰ لایت بگیری، باید دست‌کم دوتا ضامن ببری که ۱۵میلیون بهت بدن?‍♂️ اونم یکجا بیاری بریزی چنگ نمایندگی سامسونگ.
هوآوی P20پرو دیروز پرسیدم ۱۴ میلیون بود. پس اینکه میگم "وام" مجبوری بگیری شوخی نیس.
من نمی‌دونم آخرش چه گِلی باید بگیریم سرمون