خانهاخبار
تولید Essential Phone رسما متوقف شد

تولید Essential Phone رسما متوقف شد

شرکت اسنشال در بیانیه‌ای اعلام کرد که با پایان موجودی موبایل Essential Phone این دستگاه دیگر تولید نخواهد شد و آن‌ها در حال حاضر بر روی محصول بعدی این شرکت تمرکز کرده‌اند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

سال ۲۰۱۸ برای استارت‌آپ Essential با یک یادداشت تلخ به پایان می‌رسد. به گفته وبسایت Droid Life موجودی موبایل Essential Phone، که با نام PH-1 شناخته می‌شد، تمام شده و قرار نیست دیگر شاهد تولید این دستگاه باشیم. شرکت اسنشال هم این موضوع را تایید و اعلام کرد که عرضه گوشی مذکور رسما متوقف می‌شود. حالا آن‌ها می‌گویند که تمرکزشان را روی محصول بعدی خود گذاشته‌اند.

شرکت اسنشال با ارسال بیانیه‌ای به وبسایت 9to5Google تایید کرد که موجودی موبایل PH-1 به اتمام رسیده و این دستگاه دیگر تولید نمی‌شود. سخنگوی این شرکت همچنین گفت: «همه دستگاه‌های اسنشال فون از وبسایت essential.com فروخته شده و دیگر موجودی جدیدی برای این تلفن همراه اضافه نمی‌شود. ما اکنون سخت مشغول کار روی محصول موبایلی بعدی خود هستیم و در عین حال به فروش لوازم جانبی، عرضه آپدیت‌های نرم‌افزاری و خدمات پشتیبانی به کاربران فعلی‌مان ادامه می‌دهیم.»

به لطف تخفیف قابل توجه‌ای که توسط این شرکت برای موبایل Essential Phone ارائه شد، تمام موجودی این دستگاه در وبسایت شرکت اسنشال و اکثر خرده‌فروشی‌های شخص ثالث به فروش رفته است. با توقف تولید گوشی PH-1، در حال حاضر این دستگاه را فقط می‌توانید از بازار موبایل‌های دست دوم تهیه کنید. البته آپدیت‌های نرم‌افزاری این دستگاه همچنان تا مدت مشخصی توسط شرکت اسنشال عرضه می‌شود.

با وجود این که اسنشال فون در هنگام عرضه با اقبال خوبی مواجه شد و به کمک هم‌موسس اندروید، اندی رابین، توانست مسیر حرکت خلاقانه‌ای ایجاد کند، ولی این موبایل در نهایت نتوانست آن طور که باید به موفقیت برسد. فروش اسنشال حتی بعد از ورود به بازارهای جدید هم کمتر از حد انتظار بود و باعث شد بخشی از کارمندان این شرکت تعدیل شوند. در برهه‌هایی حتی شایعه فروش شرکت به گوش می‌رسید.

حالا اگرچه اسنشال می‌گوید در حال کار بر روی محصول موبایلی بعدی خود است، ولی مشخص نیست که این محصول چیست و چه زمانی به بازار می‌آید. پیش‌تر در ابتدای سال، اعلام شده بود که برنامه تولید نسل دوم اسنشال فون به طور رسمی لغو شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)