خانهاخبار
تصاویر زنده از قاب محافظ گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

تصاویر زنده از قاب محافظ گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ دو ماه دیگر معرفی می‌شود. تازه‌ترین خبر منتشرشده درباره آن افشای تصاویر زنده منتسب به محافظ صفحه آن است که دوربین سلفی دوگانه‌اش را درون پنل نمایش از نوع Infinity-O به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۱۰/۶

یکی از افشاگران دنیای مجازی با نام کاربری Ice Universe روز گذشته در حساب کاربری توییتر خود تصاویر زنده متعددی منتسب به محافظ صفحه نمایش گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس را منتشر کرد. این محافظ صفحه بریدگی دوگانه در بخش بالا سمت راست دارد که به نظر می‌رسد برای تعبیه دوربین سلفی دوگانه در پنل نمایش Infinity-O گوشی مذکور طراحی شده‌اند. حاشیه‌های این قاب محافظ از حاشیه‌های موجود در پرچمدارهای نسل قبلی باریک‌تر هستند و البته بریدگی کوچکی هم در حاشیه بسیار باریک قسمت بالا دیده می‌شود که به نظر می‌رسد به بلندگوی مکالمه تعلق داشته باشد. گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس همچنین قرار است لبه‌های کناری خمیده داشته باشد.

image

 

این تصاویر ابتدا در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بودند و در میان آن‌ها مقایسه حاشیه‌های صفحه نمایش منتسب به گلکسی اس 10 پلاس در مقابل حاشیه‌های میت 20 پرو هوآوی و آیفون 10 اپل دیده می‌شود. پیش از این در ماه اکتبر گزارش شد که پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ قرار است با نسبت صفحه به بدنه معادل 93.4% توسعه یابد. این نسبت در گلکسی اس 9 پلاس سال گذشته 83.7% بود و در آیفون 10 اس مکس و میت 20 پرو هم به ترتیب معادل 84.3% و 78.8% است. نتایج یک ابزار آزمون بنچمارک هم درباره گلکسی اس 10 پلاس نشان داد که این گوشی با حاشیه‌های بسیار باریک و نسبت نمایش 19:9 توسعه پیدا می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس هر دو در تاریخ 20 فوریه سال آینده (ا اسفند) و در خلال برگزاری رویداد اختصاصی آنپکد سامسونگ رسما رونمایی شوند. سامسونگ معمولا گوشی‌های تازه خانواده گلکسی اس خود را کمی پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC معرفی می‌کند. نمایشگاه MWC 2019 هم قرار است سال آینده از 25 تا 28 فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر مذکور را تماشا کنید:

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ali...

۱۳۹۷/۱۰/۶
چه فایده
با این وضعیت دلار مردم باید برن 1100 بخرن...

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۶
بهترین گوشی سال 2019 با فاصله خیلی زیاد مخصوصا نسخه 5G

امیر

۱۳۹۷/۱۰/۶
یکی از بهترین گوشی ها ۲۰۱۹ میشه . راستی امسال نوت ۹ بهترین گوشی شد . جنس چینی هم دوم شد با مشکلات فراوانش مثل رنگ سبز صفحه نمایش . داغ کردن باتری هنگام شارژ . کار نکردن هوش مصنوعی. خوب کار نکردن حسگر اثر انگشت .خود هواوی هم قبول کرده . ممکنه خیلی دیس لایک بخوره این پست

سینا

۱۳۹۷/۱۰/۶
اینجوری که خیلی افتضاحه
چیه لنز دوربین وسط صفحس مزاحمه
اگر اینجوری بخواد بسازه من یکی دیگه گوشی عوض نمیکنم