خانهاخبار
برنامه فوق العاده سامسونگ برای گلکسی نوت 10

برنامه فوق العاده سامسونگ برای گلکسی نوت 10

گلکسی نوت 10 سامسونگ یک پرچمدار از سوی شرکت سامسونگ است که مشخصات کمی از آن در دسترس است. کارشناسان تخمین میزنند این مدل در ماه آگوست آینده پرده برداری شود.
۱۳۹۷/۱۰/۸

در طول چند سال گذشته، استراتژی سامسونگ در زمینه تلفن همراه، ارائه سه گوشی هوشمند به منظور ارائه در بازار سالیانه بوده است. این مدل‌ها شامل دو مدل از سری S و یک مدل از سری نوت می‌شود. با این حال، با توجه به اطلاعات افشا شده از این غول صنعت موبایل، این تعداد در سال 2019 به پنج مدل افزایش خواهد یافت. به لطف اطلاعات درز کرده از سامسونگ مشخص شد که اندازه صفحه نمایش دقیق هر مدل مشخص شده است.

بنا بر اخبار درز کرده از سامسونگ، سال آینده گوشی گلکسی نوت 10 که به صفحه نمایشی برابر با 6.75 اینچ مجهز خواهد بود بزرگتر از گلکسی S9 + و همچنین بسیار بزرگتر از مدل نوت 9 موجود در بازار خواهد بود.

image

نکته مورد اهمیت در این زمینه این است که در سری گلکسی S، مدل گلکسی S10 به عنوان آینده گوشی‌های  5G دارای صفحه نمایش بزرگی با ابعاد 6.66 اینچی است که یکی از بزرگترین صفحات نمایش در نوع خود محسوب می‌شود. این مدل که ممکن است گلکسی S10 Edge نیز نامیده شود حتی کمی بزرگتر از گلکسی S10+ است. برای مقایسه می‌توان به صفحه 6.2 اینچی گلکسی S9+ و 6.4 ایچی گلکسی نوت 9 اشاره نمود.

مدل گلکسی S10 Lite با صفحه نمایش 5.75 اینچی خود که با توجه به استانداردهای امروزی کمی کوچک به نظر می‌رسد، با استقبال بهتری روبرو خواهد شد. این دستگاه به لطف کاهش نیم اینچی در قاب‌های مورب صفحه نمایش و نازکتر شدن آن، کمی کوچکتر از نسل بعدی گلکسی S9 خواهد بود.

انتظار می‌رود سری گلکسی S10 اولین رویداد حضور رسمی خود را در 20 فوریه رقم بزند. با این حال هنوز هیچ خبر رسمی از حضور این پرچمدار سامسونگ در بازار منتشر نشده است. کارشناسان تخمین می‌زنند این مدل در اوایل ماه آگوست سال 2019 میلادی مورد بهره برداری رسمی قرار بگیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Mehran

۱۳۹۷/۱۰/۸
عالیییییی از سامسونگ بعید نیست

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۸
با همین بلند پروازی ها سال هاست پر فروش ترین برند دنیاست و بقیه به گرد پاش نمیرسن هواوی هم خیال پردازی کرده گفته سال 2020 میرسیم مگه تو خواب برسه با اون گوشی های بنجولش

حسین

۱۳۹۷/۱۰/۸
حاجی داری اشتباه میزنی
دیدیم که چطوری هواوی بی عرضه فناوری کره رو دزدیده و کارش به جایی رسیده که میاد فناوری کشور دیگه رو میزده حالا میای میگی که هواوی میتونه بزنه بیا ببین اگه سال همین طرح اس 11 و... رو از سامسونگ یا شرکت های دیگه دزدی نکرد
بعد حتی نسل جدید پردازندده اش از پردازنده اسنپ دراگون 845 که مال نسل قبل هست پایینتر و تو مراسمش ادعا کرده بود که بهترین پردازنده بازار داره میسازه ولی در صورتی که فقط 5 الی 10 درصد عملرد خوب نسبت به نسل قبلیش رو داره ولی اگه به پردازنده 845 و 8155 و 855 نگاه کنی بهبود عملکرد 80 درصدی رو داره اینو میگن پیشرفت نه اونی تو هواوی میبینی
اگه اطلاعاتی در این زمینه نداری بهتر نظر ندی و فقط بشین نگاه
گاهی حرف نزدن بهتر از حرف زدنه
اینم بهت میگن چند سال بعد و یا در آینده نزدیک شرکت های چینی به خودی خود از هم میپاشن دلیلش هم اینه نمیتونن از خودشون ایده بسازن و همش دارن از اپل و سامسونگ کپی برداری میکنن
تنها شرکتی میتونه پا بر جا بمونه یکیش اپله و سامسونگ و احتمال کم نوکیا
وسلام

آراد

۱۳۹۷/۱۰/۸
اونوقت منظورتون از برنامه فوق العاده چی بود؟؟!

Genius Man

۱۳۹۷/۱۰/۸
بلند پروازی های نابجایی که هیچ کمکی به پیشرفت سامسونگ نکرده اند.