خانهاخبار
گوگل با لوگوی جدید خود کریسمس را تبریک گفت

گوگل با لوگوی جدید خود کریسمس را تبریک گفت

لوگوی موتور جستجوی گوگل این بار با دو طرح مختلف کریسمس را با کاربران خود جشن گرفت. یکی از این طرح‌ها در دسترس اکثر کاربران قرار دارد و دیگری فقط برای عده کمی نشان داده می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۵

گوگل روز کریسمس را با دو دودل (Doodle) جدید جشن گرفت. دودل همان طرحی است که با توجه به مناسبت‌های مختلف در لوگوی موتور جستجوی گوگل پیاده می‌شود.

image

اولی که برای اکثر کاربران دنیا نشان داده می‌شود انیمیشنی از بابا نوئل و مامان نوئل است که در کنار یک درخت کریسمس در حال استراحت هستند و دو گوزن شمالی هم در کنارشان دیده می‌شود. ظاهرا این دو نفر در چند روز اخیر آن قدر مشغول کار بوده‌اند که حالا بالاخره با پیدا کردن دو صندلیِ راحتی توانستند برای لحظاتی چشم روی هم بگذارند. رنگ‌هایی که در این انیمیشن به کار رفته – شامل زرد، آبی، قرمز و سبز – ترکیبی از همان رنگ‌های لوگوی گوگل است که انرژی‌بخش و چشم‌نواز می‌باشد.

image

اما برخی از کاربران در کشورهایی نظیر بریتانیا، ایرلند، ایتالیا، جمهوری چک و اسلوواکی از وجود دودل دیگری خبر داده‌اند که با دودل بالا کاملا فرق می‌کند. در این لوگو هیچ بابانوئلی دیده نمی‌شود و انیمیشنی هم در کار نیست. در این طرحِ آبی رنگ، شاخ و برگ‌های درخت کاج فضای آرامش‌بخشی را به وجود آورده و فازهای مختلف ماه در وسط تصویر قابل مشاهده است. خرگوشی در حال پریدن، چند پرنده، روباه و هاسکی هم سایر قسمت‌های این طرح را پر کرده‌اند. البته ردی از حضور انسان‌ها هم دیده می‌شود، ولی ظاهرا سردی هوا باعث شده آن‌ها از داخل خانه‌های خود بیرون نیایند. این طرح نکات زیرکانه زیادی دارد و به نوعی می‌خواهد رفت و آمد کریسمس‌های مختلف را به ما نشان دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)