خانهاخبار
شیائومی سری Mi 8 را با MIUI 10 به اندروید 9 پای آپدیت کرد

شیائومی سری Mi 8 را با MIUI 10 به اندروید 9 پای آپدیت کرد

آپدیت جدیدترین نسخه اندروید که همان اندروید 9 پای می‌باشد از طریق به‌روزرسانی جدید رابط کاربری MIUI 10 برای کاربران تلفن‌های هوشمند سری Mi 8 شیائومی منتشر شد.
۱۳۹۷/۱۰/۷

شیائومی انتشار آپدیت پایدار MIUI 10 را که بر اساس سیستم عامل اندروید ۹ پای ساخته شده از امروز برای تلفن‌های هوشمند سری Mi 8 آغاز کرد. این آپدیت در حال حاضر برای Mi 8 و Mi 8 Explorer Edition منتشر شده، اما کاربران Mi 8 UD برای دریافت این آپدیت باید کمی بیشتر صبر کنند.

آن طور که در گزارشات آمده، شیائومی با این آپدیت از قابلیت‌های جدیدی در بخش دوربین از جمله Night Mode و فیلمبرداری اسلوموشن با حالت 960fps رونمایی می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاهی که با حالت اسلوموشن 960fps ضبط می‌کنند را به طور مستقیم از طریق WeChat با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

قابلیت Night Mode به کاربران اجازه می‌دهد در شب یا در محیط‌های کم نور با کمترین نویز ممکن تصاویری واضح را ثبت کنند. وقتی در جایی که نور کم است عکاسی می‌کنید، این قابلیت ابتدا نور را شناسایی و با استفاده از سیستم هوش مصنوعی Smart Metering آن را پردازش می‌کند، سپس به طور خودکار ناحیه نوردهی را مشخص می‌سازد. این سیستم در هر فریم به صورت هوشمندانه ۱۰۰ نقطه کلیدی را انتخاب و به شکل همزمان رنگ آن‌ها را اصلاح می‌کند.

MIUI 10 دارای چندین ویژگی جدید از جمله بهبود منو اپلیکیشن‌های اخیر است که ساخته شده تا بهترین استفاده را از طراحی تمام صفحه دستگاه‌های جدید شیائومی داشته باشد. در این روش به جای این که اپلیکیشن‌های اخیر مثل دسته‌ای از کارت‌ها روی هم قرار بگیرند، در کنار یکدیگر نمایش داده می‌شوند، در نتیجه کاربر می‌تواند حداکثر شش اپلیکیشن را به صورت همزمان در صفحه ببیند.

شیائومی می‌گوید نسخه جدید MIUI از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا زمان بارگذاری را با بررسی نحوه استفاده از اپلیکیشن‌ها و پیش‌بینی رفتار شما به نزدیک صفر برساند. این نسخه همچنین دارای حالت جدیدی برای رانندگی است که در آن جهت اجتناب از حواس‌پرتی می‌توانید از فرمان‌های صوتی استفاده کنید.

Mi 8 و Mi 8 Explorer Edition اوایل امسال در ماه مه معرفی و با MIUI 9.6 عرضه شدند که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو بود. مدتی بعد MIUI 10 نیز برای این دستگاه‌ها منتشر شد، ولی این نسخه هنوز از اندروید اوریو استفاده می‌کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

mostafa

۱۳۹۷/۱۰/۲۸
سلام mi 8 lite را چند خریدی؟ ازش راضی هستی ؟کیفیت دوربین و صفحه نمایش چطوره؟
آیا این گوشی به نسبت سامسونگ که در این رنج قیمت باشه امکانات بیشتری داره؟

Dary

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
سلام, بله دریافت میکنه

نوید غیاث

۱۳۹۷/۱۰/۸
با درود و احترام . گوشی بنده (می نت) هست . آیا آپدیت این گوشی هم در دسترس هست یا نه ؟ ممنون میشم جواب بدین

sabi

۱۳۹۷/۱۰/۷
سلام گوشی بنده mi8 lite هستش خواستم بدونم که اینم اندروید ۹رو دریافت میکنه یا نه؟