خانهاخبار
مرورگر Mint شیائومی در مقایسه با رقبا به حافظه کمتری نیاز دارد

مرورگر Mint شیائومی در مقایسه با رقبا به حافظه کمتری نیاز دارد

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید و به مرورگری نیاز دارید که حافظه کمتری را اشغال کرده و از سرعت بالایی نیز برخوردار باشد، Mint Browser را به خاطر بسپارید.
۱۳۹۷/۱۰/۳

مرورگر Mint یک نرم‌افزار 11 مگابایتی است که برای نصب کردن آن، نیازی به یک محصول با حافظه داخلی بالا ندارید و می‌توانید آن را به آئانی روی تمامی دستگاه‌های هوشمند نصب کنید. در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که مرورگر مایکروسافت اج حجمی معادل 76 مگابایت را داراست.

مرورگرها بعد از گذشت زمان، معمولا حجم زیادی را روی دستگاه اشغال کرده و سرعت آنها نیز به مرور کاهش پیدا می‌کند، اما Mint از این قاعده مستثنی است و با اشغال کردن کمترین مقدار حافظه و عدم کاهش سرعت به مرور زمان، سعی دارد تا نام خود را به بهترین شکل ممکن در اذهان کاربران ثبت کند.

اپلیکیشن Mint از پلی استور گوگل قابل دریافت است، اما بد نیست بدانید که یک نسخه دیگر از آن نیز روی Play Store یافت می‌شود و باید مراقب باشید که هنگام دانلود، گزینه صحیح را انتخاب کنید. یکی از ملاک‌های شناخت مرورگر اصلی، نام Xiaomi است که در قسمت خصوصیات آورده شده است.

image

در صفحه اصلی این مرورگر، شاهد یک نوار سرچ گوگل در قسمت بالا هستیم و در قسمت سایت‌های پربازدید نیز نام گوگل و وبسایت اصلی شیائومی به چشم می‌خورد. در قسمت بالای نوار Navigation نیز آیکون میکروفون برای جستجوی صوتی جای خوش کرده است.

از لحاظ سرعت، مرورگر Mint دست کمی از کروم و مایکروسافت اج ندارد و با اقتدار، در کنار آنها ایستاده است. اگر از یک تلفن هوشمند اندرویدی رده پایین استفاده می‌کنید یا فضای اشغال شده روی گوشی شما سر به فلک می‌کشد، بد نیست که نگاهی به مرورگر شیائومی بیاندازید. از جمله امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حالت Incognito برای وبگردی به صورت مخفیانه
  • حالت Reading mode برای خواندن مطالب سایت‌ها به صورت راحت‌تر
  • امکان درخواست ورژن دسکتاپ تمامی سایت‌ها
  • امکان درخواست نسخه آیفون یا آیپد وبسایت‌ها
  • حالت تیره یا Dark Mode

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۷/۱۰/۴
خیلی جالبه ابن برنامه تو mi apps نیست و من تفاوتی با mi browser ندیدم!!!

H

۱۳۹۷/۱۰/۴
فایرفاکس از همه بهتره مخصوصا با اکستنشن های عالیش پیشنهاد من فایرفاکس

Abbas

۱۳۹۷/۱۰/۳
مرورگر خوب میخوای!
VGM Lite
۷۰۰ کیلوبایت حجم داره
۳ برابر گوگل کروم امکانات داره