خانهاخبار
تصاویر رسمی Xiaomi Mi Play نشان از طراحی گرادیان این موبایل دارد

تصاویر رسمی Xiaomi Mi Play نشان از طراحی گرادیان این موبایل دارد

در تصاویری که به صورت رسمی توسط رئیس شرکت شیائومی از گوشی Mi Play منتشر شده می‌توان دید که این گوشی دارای طراحی رنگی گرادیان است. می پلی ۳ دی ماه عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲

شیائومی می پلی (Mi Play) فردا در چین عرضه می‌شود. این موبایل اولین تلفنی شیائومی است که از بریدگی ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند. طراحی ظاهری این دستگاه با توجه به اطلاعات وبسایت TENAA از چند وقت قبل لو رفته بود و چند روز پیش هم پوسترهای تبلیغاتی آن منتشر شد. حالا یک روز قبل از معرفی رسمی این دستگاه، لین بین، رئیس شرکت شیائومی، با انتشار چند تصویر رسمی از رنگ‌آمیزی گرادیان این گوشی رونمایی کرد.

در خبرهای قبلی مشخص شده بود که می پلی در سه رنگ مشکی، آبی رویایی و طلایی طلوع عرضه می‌شود. اکنون در تصویری که توسط لین بین منتشر شده می‌توانیم طیف رنگی دو مدل آبی رویایی و طلایی طلوع را ببینیم.

image
image

این تصاویر جدید فقط طراحی پشت می پلی را نشان می‌دهد، و به نظر می‌رسد که شیشه‌ی پشتی دستگاه با توجه به تابش نور طیف رنگی گوناگونی را به نمایش می‌گذارد. در گوشه‌ی بالای سمت چپ بدنه‌ی پشتی یک دوربین دوگانه دیده می‌شود که فلش LED نیز در کنار آن قرار گرفته. حسگر اثر انگشت هم در پشت گوشی قرار داده شده است. علاوه بر این، در یکی از تصاویر می‌توانیم جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در قسمت بالایی بدنه ببینیم.

با توجه به این تصاویر پیداست که وسط بدنه کمی ضخیم و کناره‌ها اندکی نازک‌تر می‌باشد.

image
image

انتظار می‌رود تلفن هوشمند می پلی از نمایشگری ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن +Full HD استفاده کند. این دستگاه مجهز به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت ساعت ۲.۳ گیگاهرتز است و ۲۹۰۰ میلی آمپر باتری دارد. علاوه بر این، موبایل مذکور دارای دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی می‌باشد.

بر اساس شایعات شیائومی می پلی در سه مدل با ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه، ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه و ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه موجود نیست. گفته می‌شود که احتمال دارد همین تلفن با نام شیائومی ردمی ۷ پرو در سایر کشورها هم عرضه گردد. همچنین انتظار می‌رود که می پلی در کشور چین ۱۰ گیگابایت هدیه‌ اینترنت داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)