خانهاخبار
هواوی P30 با نمایشگر برش خورده (Notch) عرضه می‌شود

هواوی P30 با نمایشگر برش خورده (Notch) عرضه می‌شود

رندر جدیدی که توسط شرکت Olixar؛ سازنده لوازم جانبی منتشر شده، حاکی از آن است که تلفن هوشمند هواوی P30 نیز به نمایشگر برش خورده مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲

نمایشگر برش خورده یا همان Notch از زمان عرضه آیفون 10 بسیار مشهور شد و از آن زمان تا به حال، سازندگان اندرویدی نیز زبان طراحی خود را به این سمت کشانده‌اند. در تصاویر جدید رندر شده ک توسط Olixar؛ شرکتی مشهور در زمینه تولید قاب‌های محافظ منتشر شده، شاهد آن هستیم که محصول آینده هواوی؛ یعنی گوشی هوشمند P30 نیز به نمایشگر برش خورده مجهز می‌شود.

این محصول به احتمال خیلی زیاد با دوربین سه گانه همراه خواهد بود و در مقابل، تلفن هوشمند P30 Pro نیز از چهار دوربین در پشت بدنه بهره‌مند می‌شود. البته از آنجا که این تصاویر رندر شده توسط تولید کنندگان قاب تهیه شده و هیچ گونه مهر تأییدی روی آنها نخورده است، لذا نمی‌توان به صورت کامل و قطعی در مورد آنها صحبت کرد.

image

 

طراحی محصولی با نمایشگر برش خورده از سوی هواوی اقدامی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که اخیرا آنها محصولی به نام نوا 4 را معرفی کرده‌اند که به نمایشگر حفره‌دار مجهز است. البته به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد تا این تکنولوژی را روی محصولات پایین رده و اقتصادی خود امتحان کرده و در صورت رسیدن به نتیجه قابل قبول، آن را وارد خط تولید محصولات پرچمدار کند.

نمایشگر برش خورده یا همان Notch به تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا بیش از یک دوربین را در جلوی دستگاه قرار دهند. از آنجا که هواوی به دنبال قرار دادن دوربین‌های بیشتر روی محصولات خود است، لذا این فناوری با شرکت چینی یاد شده کاملا سازگار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ali

۱۳۹۷/۱۰/۲
4 تا دوربین کپی A9 2018 سامسونگ شده

دانشمند

۱۳۹۷/۱۰/۲
دلیلش اینه که همه میتونن lcd رو سوراخ کنن ولی تکنولوژی سوراخ کردن نمایشگر oled فعلا در انحصار سامسونگه

کیوان

۱۳۹۷/۱۰/۲
لطفا هر ناچ یا بریدگی رو به اپل نسبت ندین. مثلا منطقی هست بگیم که ناچ mate 20 pro دقیقا همون ناچ آیفون x هست اما اینکه بگیم ناچ قطره ای mate20 به خاطر اپل محبوب شده اصلا درست نیست چون اولین بار توسط اسنشیال فون توسعه یافت. حتی سامسونگ که بارها ناچ اپل رو به خاطر بزرگی و کشیده بودنش مورد انتقاد قرار داده، ترسی برای استفاده از ناچ قطره‌ای در گوشی های آینده خود نداره چون این دو بریدگی کاملا متفاوت هستن