خانهاخبار
پیام رسان محبوب گوگل رکورد بیش از یک میلیارد بار دانلود را شکست

پیام رسان محبوب گوگل رکورد بیش از یک میلیارد بار دانلود را شکست

پیام رسان Duo در فروشگاه گوگل بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. گوگل در حالی این خبر را منتشر کرد که میزان دانلود این پیام رسان شش ماه قبل به 500 میلیون دانلود میرسید.
۱۳۹۷/۱۰/۳

پیام رسان Duo در فروشگاه گوگل بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. گوگل در حالی این خبر را منتشر کرد که میزان دانلود این پیام رسان شش ماه قبل به 500 میلیون دانلود می‌رسید.

image

در ماه مه سال 2016، گوگل از دو برنامه پیام رسان جدید خود به نامAllo  و Duo  رو نمایی کرد. اولین برنامه سه ماه بعد توسط تیم اجرایی گوگل کنار گذاشته شد. با این حال، برنامه کاربردی دوم هنوز در دسترس بوده و کاربران می‌توانند از آن استفاده نمایند. پیام رسان Duo یک برنامه کاربردی بسیار خوب در زمینه تماسهای ویدیویی محسوب می‌شود. این برنامه در فروشگاه گوگل به بیش از یک میلیارد بار دانلود رسیده است که کار کوچکی به شمار نمی‌رود.

image

این پیام رسان شش ماه قبل به رقم تقریبی 500 میلیون بار دانلود رسید که افزایش آن به همین میزان در زمیان تقریبی شش ماه بسیار چشمگیر محسوب می‌شود. با توجه به اینکه Duo در بسیاری از دستگاههای اندروید به طور پیش فرض نصب می‌شود، برنامه‌های دیگری که در دستگاه ها از قبل نصب نشده است، به این تعداد دانلود دسترسی پیدا نمی‌کند. در واقع، در لیست 25 برنامه محبوب با بیش از یک میلیارد بار دانلود (از آوریل 2018) که از طریق ویکیپدیا منتشر شده، تنها برنامه موجود در این فهرست که پیش از آن بر روی دستگاه های بر پایه اندروید نصب نشده است بازی محبوب موج سواران مترو (Subway Surfers) است. یک نام شگفت انگیز که هیچ کس انتظار آن را نداشت!

در صورتی که تا به حال تا به حال پیام رسان Duo را امتحان نکرده‌اید، می توانید آن را از طریق این لینک دریافت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)