خانهاخبار
با شکلک های جدید اینستاگرام می توانید سوال بپرسید و موسیقی ارسال کنید

با شکلک های جدید اینستاگرام می توانید سوال بپرسید و موسیقی ارسال کنید

برنامه محبوب اینستاگرام هر روز راه های بیشتری برای ارتباط با دوستان و هنرمندان مورد علاقه شما ارائه می دهد. به روز رسانی جدید این برنامه قابلیتهای جدیدی را معرفی نموده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱

در حال حاضر روش‌های زیادی برای استفاده از شکلک‌های مخصوص پرسیدن سوال در اینستاگرام وجود دارد.

روز سه‌شنبه، شبکه اجتماعی محبوب مبتنی بر تصویر اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به مجموعه خود اضافه کرد که کاربران را با روش‌های جدیدی به یکدیگر ارتباط می‌دهد. برنامه موردعلاقه بسیاری از مردم در حال حاضر از شکلک‌های سوالات در سیستم ارتباط زنده استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند به سوالات پرسیده شده با موسیقی پاسخ دهند.

به‌عنوان مثال، شما می‌توانید از یک نوع شکلک در استوری‌هایتان استفاده کنید تا از دوستان بخواهید که آهنگ موردعلاقه خود در تعطیلات را برای شما بفرستند و یا با ارسال یک آهنگ زیبا به شما بگویند در ذهنشان چه می‌گذرد. کاربران می‌توانند با انتخاب یک آهنگ از مجموعه ارسالی به سوال شما پاسخ دهند. شما نیز با توجه به پست ارسالی خود می‌توانید با فشردن دکمه پخش به موسیقی انتخابی گوش کنید.

image

 

اینستاگرام در قابلیت جدید خود به شما اجازه می‌دهد تا در حالی که به موسیقی ارسالی خود گوش می‌کنید به ارسال عکس‌ها و فیلم‌های خود در قالب استوری ادامه دهید. قابلیت‌های اضافه شده در قسمت دوربین نیز می‌تواند به نیازهای شما در زمینه ابراز احساسات نسبت به یک آهنگ پاسخ دهد.

شما همچنین می‌توانید از شکلک‌های سوالی در پخش زنده اینستاگرام استفاده کنید. به‌عنوان مثال، هنگامی که شما در حال تماشای محتوای پخش زنده یک صفحه زیبا هستید، ممکن است پرسش و پاسخ میان کاربران و نویسنده را در پایین استوری مشاهده کنید. شما می‌توانید ببینید که نویسنده در حال پاسخ دادن به چه سوالی است و اگر می‌خواهید سوالات بیشتری بپرسید، می‌توانید در قسمت استوری رفته و پرسشنامه مربوطه را پر کنید. سپس سوال شما در لیست سوالات نمایش داده می‌‌شود.

علاوه بر این، شما می‌توانید از شکلک‌های شمارش معکوس در قسمت استوری استفاده کنید. همچنین هنگام سال نو و یا تولد دوستانتان می‌توانید از این شکلک‌های شمارش معکوس در قسمت استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، نام‌گذاری کنید، یکرنگ انتخاب کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا به آن‌ها یک رویداد در آینده را یادآوری کنید. کسانی که شمارش معکوس خود را دنبال می‌کنند پس از به اشتراک‌گذاری، هنگامی که این شمارش معکوس به پایان می‌رسد، از آن مطلع خواهد شد.

image

 

شما می‌توانید با به‌روزرسانی اینستاگرام دراندروید و iOS را امروز به روز کرده و ویژگی‌های جدید این برنامه محبوب را امتحان کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)