خانهاخبار
بازی Angry Birds در سال 2019 به پلتفرم VR می‌آید

بازی Angry Birds در سال 2019 به پلتفرم VR می‌آید

شرکت راویو در خبری جدید اعلام کرد که بازی محبوب انگری بردز با همکاری یک استودیوی بازی‌سازی سوئدی در سال 2019 برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد.
۱۳۹۷/۹/۳۰
image

شرکت راویو (Rovio) به تازگی در خبری اعلام کرد که می‌خواهد سال آینده فرنچایز انگری بردز را در پلتفرم واقعیت مجازی (VR) منتشر کند.

به گفته مسئولان این شرکت بازی Angry Birds VR: Isle of Pigs از اوایل سال بعد در تمامی پلتفرم‌های VR در دسترس قرار می‌گیرد.

این بازی با همکاری یک استودیوی بازی‌سازی سوئدی به نام Resolution Games ساخته شده که اخیراً برای توسعه‌ بخش VR و واقعیت افزوده‌ی (AR) خود ۷.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. این استودیو سال گذشته نیز با همکاری با شرکت راویو یک بازی AR از فرنچایز انگری بردز تولید کرد که این بازی با نام Angry Birds FPS: First Person Slingshot در ماه اکتبر به بازار آمد.

شرکت راویو پیش از این هم برای پلتفرم‌های VR بازی انگری بردز ساخته بود. این شرکت فنلاندی در سال ۲۰۱۶ به صورت آزمایشی چند عنوان از بازی‌های خود را برای پلتفرم Gear VR سامسونگ منتشر کرد، اما از آن زمان تاکنون همکاری دیگری میان این دو شرکت صورت نگرفته است.

تامی پالم، مدیرعامل Resolution Games درباره‌ی این همکاری می‌گوید: «انگری بردز به خوبی با پلتفرم VR تطبیق می‌شود، و کاربران می‌توانند به شکلی ملموس‌تر و جذاب‌تر شخصیت‌ها و مکانیزم مشهور گیم‌پلی این بازی را تجربه کنند. فکر می‌کنیم Angry Birds VR: Isle of Pigs هم مثل نسخه‌های قبلی این بازی بتواند رضایت کاربران را جلب کرده و مسیر عناوین قبلی را در پلتفرم VR ادامه دهد.»

اگرچه VR به سرعت در حال نفوذ به حوزه‌های مختلف است، ولی حوزه‌ گیمینگ همچنان یکی از اصلی‌ترین بازارهای این تکنولوژی به حساب می‌آید. شاید انگری بردز به اندازه‌ گذشته محبوب و پرطرفدار نباشد، ولی بر اساس گزارشات مالی راویو از سه‌ماهه‌ دوم امسال، این بازی همچنان ۹ میلیون کاربر فعال روزانه دارد، و بخش گیمینگ هنوز بخش اعظمی از درآمد ۸۰ میلیون دلاری این شرکت در سه‌ماهه‌ مذکور را شکل می‌دهد. بنابراین طبیعی است که راویو بخواهد حوزه‌ واقعیت مجازی را هم با نام آشنای انگری بردز تجربه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)