خانهاخبار
میت 20 پرو به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شد

میت 20 پرو به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شد

اگر مدت زیادی است که به دنبال ورود Mate 20 Pro به بازار هستید در این خبر می‌توانید از قیمت این محصول زیبای هوآوی مطلع شوید.
۱۳۹۷/۹/۲۸

میت 20 پرو یکی از جنجالی‌ترین گوشی‌هایی بود که در سال 2018 معرفی و روانه بازار شد. این گوشی زیبا طراحی کاملا متفاوتی به‌خصوص در قاب پشتی با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر دارد درحالی‌که از نظر سخت‌افزار داخلی هم به‌نوعی برای خودش صاحب سبک حساب می‌شود.

در قاب پشتی این دستگاه سه لنز برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده که به صورت ماتریکسی 2 در 2 طراحی شده‌اند. این دوربین‌ها توانایی‌های زیادی در بخش عکاسی و حتی فیلم‌برداری دارند. لنز اصلی سنسور 40 مگاپیکسلی، لنز زاویه دید زیاد سنسور 20 مگاپیکسلی و لنزی که در زوم 3 برابری به کمک لنز اصلی می‌آید سنسور 8 مگاپیکسلی دارد.

جلوی گوشی صفحه‌نمایشی 6.4 اینچی دارد که بالایش ناچی دیده می‌شود در حد و اندازه ناچ آیفون. بخش مهم این گوشی هوش مصنوعی داخل چیپست 7 نانومتری میت 20 پرو است که به‌خصوص در بخش دوربین دخالت زیادی دارد.

یکی دیگر از بخش‌های دوست داشتنی Mate 20 Pro باتری است. باتری در این دستگاه ظرفیت 4200 میلی آمپرساعتی دارد اما نکته مهم در مورد آن مدت زمان شارژ شدنش است که به لطف پشتیبانی از تکنولوژی سوپرشارژ و آداپتور قوی در مدت 15 دقیقه به شارژ 50 درصد و در مدت 60 دقیقه به شارژ 100 درصد برسید.

این گوشی مدتی است در بازار جهانی ورود پیدا کرده اما خیلی‌ها در ایران چشم‌انتظارش بودند. اگر شما هم جزو چشم‌انتظاران این گوشی بودید این نوید را به شما می‌دهیم که میت 20 پرو وارد بازار ایران شده است. در حال حاضر این گوشی به صورت غیررسمی به بازار آمده و به همین خاطر هم قیمتش بالاتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم. Mate 20 Pro با قیمتی در حدود 15 میلیون و پانصد هزار تومان وارد بازار ایران شده است که به طور حتم در روزهای آتی و به خصوص با ورود رسمی شاهد کاهش قیمت هستیم.

بررسی تخصصی میت 20 پرو و بررسی ویدیویی Mate 20 Pro را از دست ندهید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

حامد

۱۳۹۸/۵/۱۲
بست چاینا بدترین سایت فروش
من ماه قبل گوشی لنوو z5 رنگ گرگ و میش سفارش دادم الان به دستم رسیده و بسته بندی عجیب ارسال شده و رنگ صورتی و من گرگ و میش سفارش داده بودم و پشتیبانی تلفن پاسخ 12 روزه نمی دهد و تلگرام هم توهین کرد و بلاکم کرد و شکایت کردم از این سایت و هنوز پاسخگو نیست .

Sahand

۱۳۹۸/۳/۷
احمق چه داند

محسن وحيدي

۱۳۹۸/۱/۲۸
كاملا درسته ميت 8 خريدم تنها يك نسخه آپ گريد براي سيستم عامل و رابط كاربري براش منتشر شد و اين براي يك پرچم دار افتضاحه

smartphone

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
یه زمانی مادر بزرگ من هم زنده بود...

Kaber

۱۳۹۷/۱۲/۲
دوستان عزیز بهتون اطلاع میدم این گوشی رو سایتها الان رو قیمت هشت میلیون تا هشت میلیون و پانصد میفروشن