خانهاخبار
عرضه آپدیت اندروید 9 برای هوآوی P20, P20 Pro و Mate 10 Pro آغاز شد

عرضه آپدیت اندروید 9 برای هوآوی P20, P20 Pro و Mate 10 Pro آغاز شد

آپدیت جدیدترین نسخه اندروید 9 برای پرچمداران شرکت هوآوی یعنی پی 20، پی 20 پرو و میت 10 پرو از منطقه‌ی اروپا آغاز شد. انتظار می‌رود سایر کاربران هم به زودی این نسخه را دریافت کنند.
۱۳۹۷/۹/۲۸
image

پس از راه‌اندازی برنامه‌ بتای اندروید ۹ پای توسط هوآوی در ماه سپتامبر، این شرکت امروز بالاخره نسخه‌ نهایی آپدیت EMUI 9 را که مبتنی بر اندروید پای است برای هوآوی پی ۲۰، پی ۲۰ پرو و میت ۱۰ پرو در اروپا منتشر کرد.

این خبر یک ماه پس از انتشار اولیه‌ این نرم‌افزار در بازار خانگی هوآوی، یعنی چین، اعلام می‌شود. کاربران می‌توانند در این آپدیت شاهد امکانات جدید مسیریابی بر اساس ژست‌های تازه، بازطراحی بخش Quick Settings و چند بهینه‌سازی دیگر باشند. با این وجود، شاید بزرگ‌ترین تغییر مربوط به بخش باتری باشد. چون اندروید ۹ ویژگی جدیدی به نام Adaptive Battery دارد که قبلاً در یک پست مجزا به توضیح آن پرداخته بودیم.

طبق معمول، انتظار می‌رود این آپدیت هم در چند مرحله منتشر شود، بنابراین همه‌ کاربران بلافاصله به آن دسترسی نخواهند داشت. ولی کسانی که دوست دارند هر چه سریع‌تر این نسخه را نصب کنند، می‌توانند به صورت دستی از بخش Software Updates در تنظیمات دستگاه به دنبال نسخه‌ی جدید اندروید بگردند.

بعد از عرضه‌ اندروید پای برای دستگاه‌های فوق‌الذکر، این آپدیت برای میت ۱۰، آنر پلی، آنر ۱۰ و آنرو یو ۱۰ نیز منتشر می‌شود. ادامه‌ روند آپدیت‌ها در سال ۲۰۱۹ با انتشار اندروید ۹ برای هوآوی پی ۱۰ و میت ۹ ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

حبیب

۱۳۹۷/۱۱/۲۷
من امروز آپدیت جدیدو واسه Mate 10 pro گرفتم. مهمترین تغییر اضافه شدن گزینه gesture هس. ولی شخصا انتظار تفاوت‌های بیشتری داشتم.

حسین

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
بزودی با زمان نامعلوم ولی MATE10 LITE مشخص نیست آپدیت رو دریافت کنه

حسین

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
هر گوشی اندروید تقریبا تا دو سال آپدیت دریافت میکنه و ممکنه براساس پرچمدار بودنش یا سیاست کمپانی از یجایی به بعد فقط آپدیت امنیتی دریافت کنه

حسین

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دو ماهه قرار بیاد که هنوز برای خاورمیانه با کد c185 نیومده ولی اروپا با کد c432 چندمین ورژنش رو هم دریافت کرده

علی

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
سلام آپدیت mate 10 pro کی برا ایران میاد؟