خانهاخبار
دریافت مشاوره رایگان و خرید انواع بیمه در 3 دقیقه

دریافت مشاوره رایگان و خرید انواع بیمه در 3 دقیقه

این روزها وب‌سایت‌ و اپلیکیشن‌ها، انجام بسیاری از امور را برای کاربران سریع و راحت‌تر کرده‌اند اما بهترین سایت برای دریافت و مشاوره بیمه کدام است؟
۱۳۹۷/۹/۲۸

 با این امکان، دسترسی و خرید خدماتی چون بیمه هم راحت‌تر از قبل شده است. به نحوی که امروزه با کمک وب‌سایت‌های مطرحی چون «ازکــی» دسترسی، انتخاب و خرید تمام خدمات بیمه‌ای از بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو گرفته تا انواع بیمه درمانی، آتش‌سوزی، مسافرتی و ... راحت‌تر از قبل شده است.

image

 

حقیقت این است که در حال حاضر چند وب‌سایت دیگر نیز در حوزه بیمه به ارائه خدمات بیمه‌ای می‌پردازند؛ اما ازکــی به عنوان مرکز مشاوره و انتخاب بیمه، علاوه بر معرفی و فروش انواع بیمه، به ارائه مشاوره‌های کارشناسی شده توسط کارشناسان خبره و بی‌طرف پرداخته و به شما برای انتخاب و خرید بهترین بیمه کمک موثری می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت در مطلب امروز با ما همراه باشید.

 

image

 

 

کاربری ازکــی

باید بگوییم که وب‌سایت ازکــی، کاربری راحت و به دور از هر پیچیدگی دارد و شما به راحتی می‌توانید با این وب‌سایت درباره خدمات بیمه‌ای مدنظرتان اطلاعات کسب کنید و درباره آن از کارشناسان ازکــی مشاوره رایگان بگیرید و سپس برای خرید بیمه اقدام کنید.

در ازکــی، تمام خدمات بیمه‌ای از بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتورسیکلت، آتش‌سوزی، مسافرتی، عمر و بیمه درمان تکمیلی معرفی و ارائه می‌شوند و شما می‌توانید برای خرید هر کدام از بیمه‌ها از مشاوره رایگان کارشناسان بیمه بهره ببرید.

طراحی وب‌سایت ازکــی هم به صورتی است که با یک نگاه اجمالی و با صرف یک دقیقه زمان، می‌توانید مسیر دسترسی به اطلاعات و خدمات بیمه‌ای مورد نظرتان را بیابید.

image

 

اول مشاوره بعد خرید بیمه

شما به 2 طریق می‌توانید پاسخ سوالات بیمه‌ای خود را از ازکــی دریافت کنید. راه اول این است که از قسمت پایین صفحه، گزینه سوالات متداول در مورد بیمه نظر خود را انتخاب کنید و با مطالعه پرسش و پاسخ‌های مطرح شده در این قسمت به اطلاعات مورد نظرتان دست یابید. اگر سوال مورد نظر شما در لیست سوالات ثبت شده نبود، می‌توانید از طریق شماره تماسی که در نوار بالای صفحه در گوشه چپ وب‌سایت قرار دارد با مشاوران خبره و بی‌طرف ازکــی تماس بگیرید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید در مورد نوع بیمه‌ منتخب خود با کارشناسان مشورت کنید. آنها بهترین بیمه و خدمات بیمه‌ای را به شما معرفی می‌کنند.

 

چگونه از ازکــی بیمه بخریم؟

پس از اینکه وارد وب‌سایت ازکــی شدید در صفحه اصلی انواع خدمات بیمه‌ای که در این وب‌سایت ارائه می‌شود در بخش‌های مشخص شده‌ای برای شما به نمایش درمی‌آید. با انتخاب هر گزینه صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که حاوی اطلاعات کاملی درمورد بیمه مورد نظرتان، شرکت‌ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای و قیمت‌هاست. به عنوان مثال با انتخاب گزینه بیمه بدنه که در نوار میانی صفحه‌ اصلی قرار دارد، اطلاعاتی چون نوع خودرو، مدل و سال ساخت خودرو و ارزش خودرو از شما دریافت می‌شود. پس از وارد کردن این اطلاعات و با انتخاب گزینه سبز رنگ مقایسه، شما به لیستی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای دسترسی خواهید داشت که شامل قیمت، نام شرکت‌های بیمه ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای مورد نظر شما، تعداد شعبه‌های پرداخت خسارت و حتی میزان تخفیف در نظر گرفته شده برای شماست.

image

 

علاوه بر این، شما یک امکان ویژه دارید که آن امکان مشاهده میزان رضایت سایر مشتریان و یا خریداران آن بیمه خاص است. این اطلاعات در ستون رضایت مشتری با روشن شدن ستاره‌های در نظر گرفته شده برای هر خدمت بیمه‌ای مشخص می‌شود. شما همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره شرکتی که قصد خرید بیمه از آن را دارید مطالعه کنید. دسترسی به این اطلاعات از طریق گزینه اطلاعات شرکت برای شما مقدور خواهد شد و در این صورت شما به اطلاعاتی در مورد سال تاسیس، سهم بازار، میزان فروش، تعداد پرسنل و ... در مورد شرکت بیمه مورد نظرتان دسترسی خواهید یافت. به این ترتیب پس از بررسی‌های لازم و کافی خریداری کرده‌اید.

در نهایت پس از بررسی و انتخاب بیمه با گزینه سفارش وارد صفحه جدیدی می‌شوید که مشخصات خودرو و بیمه منتخب شما به شما ارائه می‌شود. در این مرحله شما امکان ویرایش اطلاعات را نیز دارید. در غیر این‌صورت با انتخاب گزینه «اطلاعات مورد تایید است» وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن باید اطلاعات شخصی و آدرس پستی را وارد کنید و به مرحله بعد که پرداخت هزینه است وارد می‌شوید. شما می‌توانید هزینه بیمه را با کارت شتاب پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت در محل هزینه بیمه برای شما وجود دارد.

 

دسترسی به دنیایی از اطلاعات بیمه‌ای با ازکــی

شما همچنین می‌توانید به دنیایی از اطلاعات بیمه‌ای از طریق مجله ازکی و همچنین پرتال این وب‌سایت دسترسی یابید. برای مشاوره رایگان هم می‌توانید از طریق شماره تماسی که در گوشه سمت چپ نوار بالای صفحه وب سایت درج شده است، کارشناس خود را بیابید.

پس، اگر برای خرید بیمه ارزان و قابل اعتماد در انبوه شرکت‌های بیمه مردد شده‌اید، اگر به مشاوره بیمه‌ نیاز دارید و ... به Azki.com مراجعه کنید. در کمتر از 3 دقیقه می‌توانید از این وب‌سایت بیمه معتبر بخرید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)