خانهاخبار
تلفن هوشمند Xiaomi Play با ناچ قطره‌ای در تصاویر تبلیغاتی ظاهر شد

تلفن هوشمند Xiaomi Play با ناچ قطره‌ای در تصاویر تبلیغاتی ظاهر شد

شرکت شیائومی با انتشار چند پوستر تبلیغاتی از تلفن هوشمند Play نشان داد که این دستگاه دارای بریدگی ناچ قطره‌ای است. موبایل مذکور ۳ دی به بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۹/۲۸

شیائومی در حرکتی جدید چند پوستر تبلیغاتی تازه برای تلفن هوشمند Play منتشر کرده که قرار است در روز ۲۴ دسامبر (۳ دی) به بازار عرضه شود.

در این تصاویر پشت و روی دستگاه به خوبی پیداست و می‌توان دید که این گوشی به ناچ قطره‌ای مجهز شده. علاوه بر این، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت در بدنه‌ پشتی دستگاه به چشم می‌خورد.

تصاویر این موبایل دقیقاً شبیه همان چیزی است که دیروز در مطلبی منتشره از TENAA به آن اشاره کردیم و حدس می‌زدیم که مربوط به Redmi 7 (یا Redmi 7 Pro) باشد.

با این حساب، شیائومی پلی از یک نمایشگر ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده‌ هشت هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳ هزار میلی آمپری بهره می‌برد.

بر اساس گزارشات، شیائومی پلی در سه مدل مختلف با ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه، ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه و ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه، و در سه رنگ سیاه، آبی رویایی و طلایی طلوع عرضه می‌شود.

هنوز مشخص نیست که شیائومی پلی از ردمی ۷ متفاوت خواهد بود یا هر دو یک دستگاه هستند. برای یافتن پاسخ این سوال باید تا ۲۴ دسامبر منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)