خانهاخبار
گلکسی اس 10 می‌تواند دیگر گوشی‌ها را به صورت وایرلس شارژ کند

گلکسی اس 10 می‌تواند دیگر گوشی‌ها را به صورت وایرلس شارژ کند

گوشی گلکسی اس 10 قرار است در اوایل سال آینده معرفی شود و سامسونگ در تلاش است تا برترین قابلیت‌های در دسترس را برای این گوشی فراهم آورد.
۱۳۹۷/۹/۲۷

در گذشته همواره از سامسونگ به علت الگوبرداری از طرح‌‌ها و قابلیت‌ گوشی‌های اپل انتقاد می‌شد. اما امروزه سامسونگ را متهم به استفاده از ایده‌های دومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند، یعنی شرکت هواوی می‌کنند. سامسونگ در این مدت سعی کرده از ویژگی‌هایی همچون دوربین‌های سه‌گانه و حالت دسکتاپ را در گوشی‌هایش استفاده کند تا از این طریق بتواند با محبوبیت در حال افزایش هواوی مقابله نماید. آخرین ویژگی فاش شده از گوشی گلکسی اس 10 آتی، به نظر نمی‌رسد بتواند کمک چندانی در امر فروش آن انجام دهد و می‌توان آن را یک کپی مستقیم از شارژ معکوس گوشی هواوی میت 20 پرو در نظر گرفت.

هواوی میت 20 ‍پرو گوشی بسیار قدرتمندی است و ویژگی‌های متعددی را در خود جای داده است. با این حال، برخی از این ویژگی‌ها جنبه کاربردی ندارند و تنها برای افزایش ویژگی‌های گوشی در مقابل رقبا گنجانده شده‌اند که در این میان می‌تواند شارژ وایرلس معکوس اشاره کرد. این روش نه تنها نسبت به دیگر متدها سرعت کمتری را ارائه می‌دهد، بلکه برای انجام فرایند شارژ نیاز است تا بخش بالایی گوشی‌ها را بر روی یکدیگر قرار دهید.

به دلایل نامعلوم، گزارش شده است که سامسونگ نیز چنین ویژگی‌ای را برای گوشی پرچمدار آتی خود در نظر دارد و می‌خواهد آن را با نام Powershare معرفی کند. در حال حاضر جزئیات چندانی در رابطه با این ویژگی در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد که سامسونگ برای دستیابی به این قابلیت برخی از جنبه‌‌های تکنولوژی اختصاصی شارژ سریع وایرلس خود را خواهد داد. سامسونگ همچنین همانند هواوی می‌تواند این روش را به عنوان متدی جدید برای شارژ معرفی کند که نه تنها توانایی شارژ دیگر گوشی‌های هوشمند را دارد بلکه می‌تواند دستگاه‌های جانبی‌ای همچون ساعت‌های هوشمند Gear S را نیز شارژ کند.

اگر سامسونگ و هواوی به توسعه این فناوری روی بیاورند، به احتمال فراوان دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند نیز به جمع آن‌‌ها خواهند پیوست. نحوه شارژ دستگاه‌ها در این روش به سادگی دست دادن است و کاربران نباید از این امر غافل شوند که شارژ وایرلس کماکان نسبت به شارژ سیمی از سرعت کمتری برخوردار است. البته این نکته را در نظر داشته باشید پورت‌های جدید USB-C که معمولا در بخش پایینی گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرند، در امر شارژدهی به دیگر دستگاه‌ها از سرعت بیشتری بهره می‌برند و روش ‍پایدار و قابل اطمینانی محسوب می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

هنگسون

۱۳۹۷/۱۰/۵
یکی به این بگه صفحه اینفینیتی رو اول الجی زد g6. از تاریخ ساختش هم مشخصه

Napoleon

۱۳۹۷/۱۰/۴
این دوستمون محمد
اطلاعاتش بد نیس
خوبه
ولی تعصبش صدهااااااااا برابر بیشتر از اطلاعاتش
متاسفانه............

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱
صفحه اج دوربین دوگانه صفحه اولد پنل infinity o و.... رو هواوی تقلید و کپی کرد اون اسمش چیه؟

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱
هواوی کل گوشی هاش تقلیدیه حالا یک ویژگی نه چندان مهم رو سامسونگ میخواد استفاده کنه ذوق زده شدی؟

سهند

۱۳۹۷/۹/۲۹
باززم تقلید سامسونگ از هواوی.