خانهاخبار
معرفی Desire 12s نشان می‌دهد چرا وضع HTC بد است!

معرفی Desire 12s نشان می‌دهد چرا وضع HTC بد است!

HTC با معرفی جدیدترین موبایل خود یعنی Desire 12s به خوبی به ما نشان می‌دهد که چرا این شرکت عملکرد خوبی ندارد و حتی پیشرفت خاصی در وضعیت آن دیده نمی‌شود.
۱۳۹۷/۹/۲۶
image

شرکت HTC هنوز به طور کامل از بازار تلفن‌های هوشمند قطع امید نکرده و با امید به شبکه‌ی 5G و تکنولوژی بلاک‌چین به نحوی می‌خواهد خود را در این رقابت نگه دارد، اما تا زمانی که نتیجه‌ی این آرزوها حاصل شود، باید به اطلاع شما برسانیم که موبایل Desire 12s به صورت رسمی رونمایی و در تایوان عرضه شد.

این تلفن هوشمند اولین دستگاه جریان اصلی HTC است که در چند ماه گذشته معرفی می‌شود.

قیمت این موبایل ۵.۷ اینچی در بازار داخلی HTC حدود ۱۹۵ دلار است و برای خرید آن لازم نیست رمزارز (Cryptocurrency) داشته باشید. ولی متاسفانه مشخصات مدل پایه‌ی این محصول با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن‌قدرها جالب توجه نیست.

اگر مدل دارای ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ فضای داخلی را می‌خواهید باید حدود ۲۲۵ دلار هزینه کنید، ولی این مدل هم مثل مدل پایه‌ی Desire 12s از پردازنده‌ی نه‌چندان قوی اسنپدراگون ۴۳۵ استفاده می‌کند. نمایشگر ۵.۷ اینچی این موبایل خیلی بد نیست و (به نسبت استانداردهای تلفن‌های میان‌رده) حاشیه‌ی کمی دارد، ولی رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ حتی برای این گوشی میان‌رده هم نامناسب به نظر می‌رسد.

بدنه‌ی این موبایل مثل مدل U12 Life از طراحی دو-حالته برخوردار است که قطعا برای این محصول نکته‌ی مثبتی به حساب می‌آید، چون یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های U12 Life را با بافت مات و براق منحصر به فرد این دستگاه ترکیب کرده است.

با این حال، HTC Desire 12s نکته‌ی جذاب یا مدرنی ندارد که بتوان درباره‌ی آن حرف زد. می‌توان درک کرد که چرا به جای سیستم‌های درون-صفحه‌ای تشخیص هویت از همان اسکنرهای عادی اثر انگشت در پشت بدنه استفاده شده، ولی استفاده از یک دوربین ساده‌ی سلفی و یک دوربین پشتی معمولی (که هر دو ۱۳ مگاپیکسل هستند) دیگر در این دوران و با تکنولوژی‌های جدید پذیرفتنی نیست. این مسئله در مورد نرم‌افزار پیش‌فرض هم دستگاه صدق می‌کند که همان اندروید ۸.۱ اوریو است. علاوه بر این، Desire 12s از یک باتری ۳۰۷۵ میلی آمپری بهره می‌برد که اگرچه ایده‌آل نیست، اما خیلی هم بد به نظر نمی‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

محمدصدرا عزیزی

۱۳۹۸/۱۱/۶
اگه بخوتم برتریاشو بگم که باید یه سال بشینی ور دلم من تا برات بگم
چی میگی حاجی چی زدی معلومه
معلومه که سامسونگ خیلی بهتره
شیائومی که از همشون بهتره
شما گوشی هاتون اچ تی سیه برا همین ازش دفاع میکنین
برای اینکه بگین ما عقب افتاده و دموده نیستیم
تموم شد دوران اچ تی سی عموجان

Arya

۱۳۹۷/۱۰/۷
چه خبر مزخرفی واقعن .....تعجب میکنم...از gsm...حسگردرون صفحه...مگه سامسونگ داره...این خبر یه تو هین به htc و طرفدارنشه..خواهشن بابت این خبر نویسنده اش هرچه زودتر معذرت خواهی کند

افسر

۱۳۹۷/۹/۲۸
تنها مشکل اینه که حریف کیفیت اچ تی سی نشدن همش چینی تقلبیاشو فرستادن تو بازار
وگرنه من از اولین گوشی اچ تی سی که گرفتم تا الان همشون همچنان سالمن و دارن مثل ساعت کار می کنن فقط چون قدیمی شدن گذاشتمشون کنار
اگر اچ تی سی اصلی تایوانی باشه من در خریدش لحظه ای شک نمی کنم
این برند مثل هوندا میمونه تو خودروسازی
از گوشی این قیمتی انتظار معقول داشته باشین
دوربین a6 و,a7 سامسونگ با قیمت دوبرابر این هم همینه یه لنز ساده
متاسفانه از قصد تخریب کردید فقط
یادتون نره اولی گوشی اندرویدی رو کی تولید کرد و اولین شرکتی که رابط کاربری اختصاصی خودشو رو سیستم عامل ها می گذاشت کی بود
خیلی از نوآوری های دنیای موبایل رو اولین بار اچ تی سی ابداع کرد

وحید

۱۳۹۷/۹/۲۷
خدایی این چه متنیه؟
آقا جان اخبار معرفی اچ تی سی رو نذارین.
چه دلیلی داره بیاین اینقد بدشو بگین؟
ببخشید، یه گوشی مثه j7 سامسونگ چی داره که دست تمام ملت میبینین؟
نویسنده ی محترم، سعی کن نفرتت از برند اچ تی سیرو به بقیه القا نکنی.
اصن اخبارشو نشر نکن.

Ashkan

۱۳۹۷/۹/۲۷
این چه مطالب زردی است که مینویسید ؟
این گوشی نقش پرچمدار نداره و نسبت به قیمیتش مناسبه