خانهاخبار
Brawl Stars، محصول جدید کمپانی سوپرسل، برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شد

Brawl Stars، محصول جدید کمپانی سوپرسل، برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شد

شرکت سوپرسل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ناشر بازی‌های موبایلی است و به لطف بازی‌های محبوبش توانسته درآمد بسیاری بالایی را به دست بیاورد.
۱۳۹۷/۹/۲۵

شرکت سو‍‍‍‍‍‍پرسل روز گذشته جدیترین بازی خود با نام Brawl Stars را به صورت جهانی منتشر کرد. این بازی به صورت 3 به 3 بر روی موبایل انجام می‌شود و گیم‌‍‍‍پلی آن مشابه بازی‌های League of Legends و Vainglory است. شما می‌توانید از هم‌اکنون این بازی را بسته به نوع سیستم‌عامل گوشی خود از فروشگاه‌های گوگل‌ ‍‍پلی و اپ استور دریافت نمایید.

این بازی ‍پیش‌تر در برخی از کشور‌ها همچون کانادا، سنگا‍پور و فنلاند ( مرکز اصلی شرکت سو‍پرسل) به صورت انحصاری منتشر شده بود. حتی با وجود عرضه انحصاری، این بازی در طی 500 روز بیش از 3 میلیون بار دانلود داشته است.

سوپرسل تاکنون عناوین بزرگی همچون Clash of Clans و Clash Royale را برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس عرضه کرده است. در صورتی که عنوان سو‍پرسل بتواند در امر فروش موفق ظاهر شود، شرکت سو‍پرسل راه درآمدزایی جدیدی را به دست خواهد آورد تا سود خود را در آینده افزایش دهد.

البته بازی Brawl Stars المان‌های عناوین Moba ( نبرد چند نفره آنلاین) را با خود به همراه دارد، هر چند نمی‌توان این بازی را یک عنوان کاملا Moba دانست. نحوه بازی این عنوان به این صورت است که شما در درون یک تیم قرار می‌گیرید و کنترل یک کارکتر با توانایی‌های خاص را برعهده خواهید گرفت. اما با این حال اکثر بازی‌های Moba همچون Vainglory، در نقشه‌های نسبتا بزرگی انجام می‌گیرند در حالی که بازی Brawl Stars کاربران را محدود به زمین بازی کوچک‌تری می‌کند. این محدوده کوچک در نتیجه باعث می‌شود تا سرعت بازی افزایش یابد و کاربران شاهد هرج و مرج بیشتری خواهند بود.

برای تجربه این بازی نیازی به ‍پرداخت هزینه‌ای ندارید و می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید اما با این خرید‌های درون برنامه‌ای در این بازی قرار دارد و مبلغ آیتم‌های این بازی در رنج بین 2 تا 100 دلار است.

image
 
image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Poorya

۱۳۹۷/۱۰/۳
بعععله..
مشروط شدن از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیک تر است! ?

حسین

۱۳۹۷/۹/۳۰
سلام
اول به تنظیمات پلی استور برید و پاک کرد داده رو بزنید
سپس موقعیت مکانی رو خاموش و بعد فیلترشکن رو روشن کرده و وارد پلی استور بشید

سوگند

۱۳۹۷/۹/۲۸
فیلتر شکن نمیخواد اول برو تنظیمات بعد از همونجا که برنامه رو پاک میکنی (یوخت گوگل پلی پاک نکنی:) دیتا گوکل پلیو پاک کن بعد سریع بدو برو تو گوگل پلی برنامه رو دان کن تا شناسلییت نکرده
موفق باشید

علی

۱۳۹۷/۹/۲۷
سلام
وقتی از گوگل پلی میخوایم این بازی و خیلی بازیهای دیگه رو دانلود کنیم میگه:این بازی در کشورشما در دسترس نیست.حتی با پروکسی هم نمیشه دانلود کرد.راهنمایی بفمایید چطوری دانلودکنیم.