خانهاخبار
نسخه 5G گلکسی اس 10 پلاس هم در راه است

نسخه 5G گلکسی اس 10 پلاس هم در راه است

تازه‌ترین خبرها درباره پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ نشان می‌دهند که نسخه 5G از مدل گلکسی اس 10 پلاس این غول تکنولوژی در دست توسعه قرار دارد و احتمالا ابتدا برای بازارهای آمریکا و کره جنوبی آماده خواهد شد.
۱۳۹۷/۹/۲۵

تقریبا سه ماه پیش بود که اولین شایعه درباره احتمال توسعه یک نسخه سطح بالای پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس با پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G منتشر شد. سامسونگ هنوز این موضوع را رسما مورد تأیید قرار نداده است اما بسیاری از اپراتورهای همراه همکار این غول تکنولوژی اذعان داشته‌اند که چنین نسخه‌ای واقعا وجود دارد. روز گذشته هم گزارش مشابهی در این باره منتشر شد و ادعا کرد که این گوشی با شناسه SM-G977 در راه است. این گزارش را باید اولین خبر معتبر درباره گلکسی اس 10 پلاس 5G قلمداد کرد.

image

این اسناد مرتبط با SM-G977 توسط خبرگزاری Galaxy Club به دست آمده است و البته دو نسخه متفاوت را با شناسه‌های SM-G977U و SM-G977N نشان می‌دهد. این نسخه‌ها به ترتیب مخصوص بازارهای آمریکا و کره جنوبی هستند و همچنین به خوبی نشان می‌دهند که سامسونگ درباره توسعه این مدل کاملا جدی است.

شناسه مربوط به نسخه اروپایی این گوشی احتمالا SM-G977F است اما هنوز نشانه‌ای از وجود آن در دست نیست. از طرفی این موضوع مطلقا نمی‌تواند ثابت کند که سامسونگ نسخه‌ای مخصوص بازار اروپا از این پرچمدار 5G را در دست توسعه ندارد! انتظار می‌رود گوشی گلکسی اس 10 پلاس نسخه 5G حداقل تا ژوئن سال 2019 عرضه نشود. همین موضوع نشان می‌دهد که روند توسعه مدل مذکور احتمالا همچنان ادامه دارد و به پایان نرسیده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که شبکه‌های ارتباطی 5G سال آینده بیش از هر کشور دیگری در امریکا و کره جنوبی توسعه پیدا می‌کنند. اروپا احتمالا پس از این دو کشور به پشتیبانی از 5G می‌پردازد و روند توسعه این شبکه تازه پرسرعت در آن کندتر خواهد بود. به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد که سامسونگ هم کشورهای آمریکا و کره جنوبی را در توسعه گوشی 5G خود در اولویت قرار دهد.

این نسخه 5G سرانجام به گلکسی اس 10 لایت (SM-G970)، گلکسی اس 10 (SM-G973) و همچنین نسخه استاندارد گلکسی اس 10 پلاس (SM-G975) می‌پیوندد. همه این سه مدل غیر 5G قرار است 20 فوریه در خلال برگزاری رویداد آنپکد اختصاصی سامسونگ معرفی شوند و از 8 مارس در اختیار کاربران قرار گیرند. در حال حاضر مشخص نیست که نسخه 5G گلکسی اس 10 پلاس چه تاریخی رسما معرفی خواهد شد و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Masoodmostafavi

۱۳۹۷/۹/۲۶
سلام،خانوم خیامی
جسارت نباشه،من میخاستم بدونم
چرا ی خبر رو ب طریق و شیوه های مختلف بیان میکنید؟
فقط ی خاهش کوچیک دارم ازتون،توی سایتتون یه کلمه گلکسی اس 10 رو سرچ کنید،و تمام مقاله هارو بخونید.
موضوع و مفهوم مقاله های مرتبط با اس ده یکیه ولی تیتر فرق میکنه،میخاستم بدونم وقت خواننده های مقاله براتون مهم نیست؟؟
چرا یه خبر تکراری رو هر چند روز ی بار با نگارش جدید
دوباره تو سایت قرار میدین؟؟؟
متشکرم ک جواب میدید.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۲۵
آها? این راستِ کارِ منه?‍♂️?‍♂️
هرچند به قول دوستان تا بخواد بسترهاش در ایران فراهم بشه پیرمان درمیاد..☹
مخصوصاً اینکه با روی کار آمدن دولت‌اصول‌گرایی(دوره بعد) رسماً باید قید نسل‌پنجم‌ارتباطات رو بزنیم.