خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید پیام‌رسان اندروید گزینه‌های تازه‌ای را برای ارسال پیام با خود به همراه دارد

به‌روزرسانی جدید پیام‌رسان اندروید گزینه‌های تازه‌ای را برای ارسال پیام با خود به همراه دارد

گوگل در این مدت اخیر سعی کرده تغییراتی را در نرم‌افزاری اختصاصی سیستم عامل اندروید ایجاد کند که می‌توان آن در به‌روزرسان‌های نرم‌افزاری جدید این شرکت مشاهده کرد.
۱۳۹۷/۹/۲۵

نرم‌افزار پیام‌رسانی رسمی گوگل، یعنی Android Messages قرار است به‌روزرسان جدیدی را دریافت کند که یک گزینه جدید پیام‌رسانی را با خود به همراه دارد و به احتمال فراوان بسیاری از افراد به آن نیازی نخواهند داشت. اما با این حال اگر گوگل چنین چیزی را برای نرم‌افزار مهم خود در نظر گرفته، این مفهوم را می‌رساند که افرادی هستند که نیاز به چنین گزینه‌ای دارند و این قابلیت جدید برای آن‌ها بسیاری کاربردی خواهد بود.

این قابلیت جدید پیام‌رسانی به کاربران  Android Messages این امکان را می‌دهد تا فایل‌هایی با فرمت تقویم را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. البته ما همچنان مطمئن نیستیم که چه تعداد از کاربران برای ارسال فایل تقویم به سراغ پیام‌رسان Android Messages می‌روند، در حالی که نرم‌افزارهای دیگری مختص این کار وجود دارند. اما با این حال اگر افراد بیشتری در رابطه با این قابلیت جدید مطلع شوند، احتمال استفاده از آن افزایش می‌یابد.

اگر شما تصمیم گرفته‌اید تا از این قابلیت استفاده کنید، وقت خود را در درون پیام‌رسان هدر ندهید؛ در عوض، فایل تقویم را از یک نرم‌افزار مدیریت فایل‌ها انتخاب کرده و سپس گزینه اشتراک‌گذاری را انتخاب کنید. اگر شما پیش‌تر این کار را انجام داده‌اید، متوجه خواهید شد که گزینه جدیدی در دسترس است که می‌توان فایل را از طریق پیام‌رسان Android Messages به اشتراک گذاشت.

جدیدترین به‌روزرسان Android Messages اواخر هفته گذشته در فروشگاه Google Play قرار گرفت و به احتمال فراوان تا چند روز آینده، این به‌روزرسان برای تمامی کاربران قابل دسترس خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)