خانهاخبار
معرفی و بررسی اسپیکر تسکو مدل TS 2375؛ زیبا و همیشه همراه

معرفی و بررسی اسپیکر تسکو مدل TS 2375؛ زیبا و همیشه همراه

TS 235 اسپیکری جمع و جور با قابلیت حمل بالاست که حتما برای گردش و گشت و گذار در طبیعت به خوبی کار شما را راه می‌اندازد.
۱۳۹۷/۹/۲۴

تسکو در زمینه تولید محصولات تکنولوژی و به‌خصوص اسپیکر بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و محصولاتی در خور توجه روانه بازار کرده است. امروز می‌خواهیم در مورد یکی دیگر از اسپیکرهای این کمپانی صحبت کنیم که هم اندازه جمع‌وجوری دارد و هم طراحی دوست‌داشتنی و مهم‌تر از همه قیمت بسیار مناسبی برایش در نظر گرفته شده.

طراحی

نام اسپیکر تسکو TS 2375  است که مانند بسیاری از محصولات این شرکت از فلز و پلاستیک در کنار هم ساخته شده. دو طرف دستگاه پنجره‌ای فلزی را مشاهده می‌کنید که روی توری‌های فلزی خروج صدا را در برگرفته‌اند. میان این دو فلز بدنه‌ای قرار گرفته که کاملا از پلاستیک ساخته شده و دو پایه زیر دستگاه است که پلاستیکی نرم دارند و کمک می‌کنند تا دستگاه از روی سطح صاف لیز نخورد.

image

سمت راست محل اتصال بند را می‌بینیم و با کمک گیره‌ای که در این بخش تعبیه شده می‌توانید اسپیکر را از جاهای مختلف آویزان کنید. در راستای محل بند و بالای اسپیکر، 5 کلید کنترلی مشاهده می‌شوند که جنس آن‌ها هم از پلاستیک است اما پلاستیکی که برایشان در نظر گرفته شده کاملا نرم است. کلیدها فشاری هستند و حس بسیار خوبی را هنگام فشردن آن‌ها خواهید داشت.

image

این کلیدها عبارت‌اند از: کلید روشن و خاموش کردن، موزیک بعدی یا زیاد کردن صدا، پخش و توقف موزیک یا قطع و وصل کردن مکالمه، کلید مود و در نهایت موزیک قبلی یا کم کردن صدا.

image

از نظر ابعاد با محصولی بسیار جمع و جور روبرو هستید که به‌راحتی می‌توانید با خودتان به این طرف و آن طرف ببرید و از شنیدن موزیک هر جایی لذت ببرید. ابعاد این اسپیکر 87 × 59 × 195 میلی‌متر است و علاوه بر این که اندازه بزرگی ندارد و با طراحی تقریبا تخت خودش در هر کیفی جای می‌گیرد وزنش حدود 520 گرم است که برای یک محصول قابل حمل مناسب است.

image

درگاه‌های زیادی روی این اسپیکر وجود دارند اما در نگاه اول هیچ‌کدام از آن‌ها را مشاهده نمی‌کنید و به‌خوبی مخفی شده‌اند. تمامی درگاه‌های این دستگاه زیر کاوری قرار گرفته‌اند که در بخش پشتی است و به‌راحتی با کشیدن از جای خودش خارج می‌شود. درگاه‌ها عبارت‌اند از: درگاه اتصال میکرو یو اس بی که برای شارژ کردن استفاده می‌شود، درگاه اتصال USB کلاسیک، درگاه اتصال کارت حافظه خارجی و در نهایت درگاه اتصال AUX.

image

بلندگوها در قاب جلوی دستگاه هستند و هیچ صدایی از قاب پشتی خارج نمی‌شود با وجود اینکه در قاب پشتی هم برای هماهنگی در طراحی سوراخ‌هایی دیده می‌شوند که می‌تواند شما را به این اشتباه بیندازد که هر دو طرف دستگاه بلندگو قرار دارد.

مشخصات فنی

طبق انتظاری که از اسپیکرهای تسکو داریم قابلیت‌های اتصالی متنوعی برایش در نظر گرفته شده. می‌توانید دستگاه را با بلوتوث به گوشی‌های هوشمند یا رایانه‌ها یا هر وسیله‌ای که از پروتکل بلوتوث پشتیبانی می‌کند متصل کنید. به صورت پیش‌فرض تا 10 متر این بلوتوث پاسخگو است و قطع نمی‌شود اما در تست‌های ما تا فاصله 30 متری در محلی کاملا باز و بدون مانع قطع شدن دیده نشد.

آکس (AUX) راه ارتباطی دیگری است که برای این دستگاه در نظر گرفته شده. با کمک این درگاه و کابلی که درون جعبه قرار گرفته می‌توانید هر دستگاهی اعم از گوشی موبایل که درگاه ارتباطی جک 3.5 میلی‌متری روی خودش دارد را به این اسپیکر متصل کنید.

راه ارتباطی بعدی USB است. اگر آهنگ‌های زیادی روی فلش خودتان دارید با خیال راحت می‌توانید آن را به این دستگاه متصل کنید.

آخرین راه اتصالی با این اسپیکر کارت حافظه خارجی است که از کارت حافظه خارجی TF پشتیبانی می‌کند.

 

علاوه بر این‌ها به لطف حضور میکروفون روی دستگاه می‌توانید به‌راحتی بعد از اتصال گوشی هوشمند خودتان به اسپیکر مکالماتتان را از طریق این دستگاه انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد گوشی را به گوش خودتان نزدیک کنید.

توان خروجی دستگاه هم 6 وات است و همان‌طور که اشاره کردیم صدا فقط از قاب جلو خارج می‌شود.

image

باتری‌ای که برای این اسپیکر در نظر گرفته شده ظرفیت 1200 میلی‌آمپر ساعت دارد. هیچ آداپتوری برای شارژ در جعبه دستگاه در نظر گرفته نشده اما یک کابل میکرویو اس بی داخل جعبه قرار دارد. برای شارژ کردن باتری‌ باید 3 ساعت زمان صرف کنید.

این اسپیکر مجهز به رادیو است. برای اینکه بهترین عملکرد را از نظر آنتن دهی داشته باشید باید کابل میکرو یو اس بی که داخل جعبه قرار دارد را به درگاه شارژ متصل کنید و سر دیگر آن را آزاد بگذارید تا نقش آنتن رادیو را ایفا کند. در حالت رادیو اگر کلید پخش را چند بار فشار دهید بین شبکه‌های رادیو مانند FM  جابه‌جا می‌شوید. برای جستجوی کانال باید یک‌بار کلید پخش موزیک را بزنید. برای جابه‌جایی بین کانال‌ها باید کلیدهای کم یا زیاد کردن صدا را یک‌بار فشار دهید و اگر می‌خواهید که صدا را کم و زیاد کنید باید انگشت خودتان را روی این کلیدها نگه دارید.

image

نظر نهایی

کیفیت صدای این اسپیکر نسبت به قیمتی که برایش می‌پردازید بسیار خوب است. بلندی صدا یکی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه به‌حساب می‌آید اما در صدای خیلی بلند کیفیت افت می‌کند و بهتر است صدا را تا انتها زیاد نکنید.

تسکو به‌خوبی توانسته با ترفندی که چند وظیفه را به عهده کلیدهای کنترلی قرار داده تعداد کلیدها را کاهش دهد و طراحی شلوغ نشود. TS 2375 یک محصول کاملا قابل حمل است و به‌خوبی به عنوان یک همراه همیشگی می‌تواند در کیف دستیتان شما را همراه کند.

image

www.tsco.ir

عکس: مرتضی احمدیه

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

erfan

۱۳۹۷/۹/۲۵
قابل توجه کساییکه میگن توان ایرانی در تولید در حد ابگوشت بزباشه....
دم تسکو گرم...

AliReza_S7

۱۳۹۷/۹/۲۴
ولی هنوز باید راه زیادی بردن تا به کیفیت بالاتری برسن

saeid

۱۳۹۷/۹/۲۴
سلام درود
انصافا محصولات تسکو با کیفیت و قابل اعتمادند و جا داره ازش به عنوان یک محصول داخلی مشتری مدار و با کیفیت حمایت بیشتری بشه